onsdag 2 juli 2008

Kom kampsång

Läste häromdagen i en nättidning att man skulle rösta fram värsta sommarplåga-låten. Vadå värsta? Är det dåligt eller bra?

Årets bästa sommarplåga är i alla fall redan här, Lasse och Timo och deras låt Kom kampsång. Var och kikade på dem i kungsan i söndags och jag kan säga att de röjde som fan på scen. Jag tog drygt 250 bilder och det är ös från bild 1. Här nedan får ni ett axplock. Låten.. jaja, jag youtubar väl den då....








*xoxo*

Gör som alla andra, klicka HÄR.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! JAG kan se en knapp för kommentarer här i allafall.. =o))

Inte för att jag hade nåt att säja egentligen. Ville mest bara visa mej lite märkvärdig.. *s*

Ses till helgen då kanske!

Unknown sa...

o jag har röstat , trodde nestan du skulle vara med i videon;) *kram* monica

Anonym sa...

Shit, så skumt... igår var det ingen knapp här. Men det är väl teknikens magiska värld. Jag och Anncha satt i telefon och tittade på samma hemsida häromdagen. Hon frågade mig var annonserna låg. Till höger, sa jag. Nä, sa hon, där är det tomt. De fanns bara inte på hennes dator.
Häpp ;-)

Buzan sa...

Visst är det underligt. Har vaqrit med om det jag me :)

Anonym sa...

Ja, en plåga är det ju iallafall.
Ja, just det där med värsta är jobbigt.
Tillexempel dogge, cykel grej reklamen.
"Värsta grejjen, cykel på köpet."

Är det då skitbra eller sitter det en bomb under sadeln?
Man kan aldrig riktigt veta...

http://rebcca.blogg.se

Pangbruden sa...

Upp till kamp! Bra låt är det iallafall! Kram

Anonym sa...

Fast jultomten är odelat god, så redan där gick det snett ;)

Anonym sa...

Men titta: nu funkar allt igen ;)