fredag 25 juli 2008

Snorig?

Hej och hå!
Äntligen börjar den häringa dryga förkylningen ge med sig. Kvasteländet har haft ett djäva tålamod som stått ut med mina snorpapper som jag drällt lite här och var. Hostat och harklat mig har jag också gjort. En morgon trodde kvasten jag skull ramla ihop över frukostbordet och dö. Så illa lät det!

Jaja, idag ska vi fortsätta bättra på solbrännan och efter 17.00 så åker alla ölen fram för då är Kvasten barnledig. Tjohooooo!

*xoxo*

Gör som alla andra, klicka HÄR.

2 kommentarer:

Pangbruden sa...

Hoppas du och kvasten,,som f.ö är en väldigt vacker kvinna (Hennes namn gör henne inte rättvisa:-) får en kalashelg och att du äntligen kryar på dig så att vi får lite inlägg igen:-) Kram

Anonym sa...

Själv bättrar jag verkligen på "brännan" - en rödfräs vid Medelhavets strand har aldrig och kommer aldrig att bli en hit....

Men det finns ju brun-utan-sol!!!