fredag 4 juli 2008

ragga?

Är det ok att ragga på någon i bankomatkön? Varför inte? Se bara till att människan du ska ragga på inte tror du ska sno hennes/hans pengar!

Kompisen hade varit på bio häromkvällen och sett HULKEN, på väg hem i tunnelbanan, hör hon att några killar bakom henne pratar om samma film, och hon märker att hon känner en av killarna. Hon vänder sig om och säger - VI har också sett HULKEN. Varpå den andra killen i sällskapet som inte vet att de två känner varann säger - Vaafan, vilken dålig raggningsfras!

Kan säga att min kompis sällan rodnar, men nu gjorde hon det.
Så kan det gå!



*xoxo*

Gör som alla andra, klicka HÄR.

8 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, man kan ragga precis var som helst! Och lite hur som helst också. jag tänker på min kompis som jobbade i sälen på 80-talet. En kväll står hon och köar till Sälenstugan. I kön står en kille hon aldrig sett. De får ögonkontakt och flirtar järnet. Efter en kvart så går hon fram till honom, tar honom i handen och drar med sig honom för en intim stund!!!! Efteråt gick de skilda vägar och fortsatte festa med sina respektive kompisar. Helt sjukt, kan tyckas, men det var för 25 år sen. Och då det gick att göra så utan att bli våldtagen, rånad eller utlagd på youtube....

Anonym sa...

Den var ju klockren:-) Snygg ny design btw! Hej hopp

Anonym sa...

Satan, om man köpt film för sina sista arméknivspengar då? =/
Det är alltid okej att ragga =)

Anonym sa...

Wehej, du är back..!

Jag kunde inte komma in på din blogg på jättelänge..

Men nu så!

Buzan sa...

Bitte: Hahaha.. det var fan ett sanningerns ord det där :)

Pangis: Tack! Hoppas allt är ra ed dig :)

J: Eller hur? :)

Joel: Va?! Ere sant? Men va skönt att du är här nu! Hade du det najs i Dalarna?

Iztari sa...

Meh! Du har du snott min 1:a plats på One Million Blogs...

Är det en kass raggningsreplik?

Hihihi

Buzan sa...

haha.. där har jag legat länge juh ;) Enkelt och tryggt :)

Anonym sa...

Hahaha, vad kul. Men ragga kan man väl göra precis var man vill tycker jag.