lördag 19 juli 2008

Roligt?

Alltså på riktigt!?!

Jag måste ha haft det skitroligt den senaste tiden, så fort som den gått. Det tråkiga är dock att jag inte riktigt minns allt det roliga dårå. Men nåt skoj lär det ju ha varit eftersom tiden gått så fort.

Jag gick på semester igår och gissa vem tusan som vaknade med snorig näsa, hostande, snörvlande och nyande? Yes, pecis. Det slår fan aldrig fel.

Just nu sitter jag och leker och försöker få min nya blogg att funka som jag vill. Snart slår portarna upp...


*xoxo*

Gör som alla andra, klicka HÄR.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*krya på dig*
ny blogg eller ny design;)
ha en skön semester// Monica

Anonym sa...

Det var iallafall roligt att höra från dig igen:-) Kryapådigkramar

Anonym sa...

Du kryar nog på dig snart, ska du se. Ha en toppensemester! Själv drar jag från det svenska sommarvädret nu. Mallis och Palma är det som gäller för mig de närmaste tio dagarna.... Najs:-)

Anonym sa...

Tack för de förstående orden och jag väntar dig tillbaka...

Det behövs små färgklickar i tillvaron ibland