torsdag 10 juli 2008

tiden står stilla

..eller tvärtom, den springer ifrån mig. Jag tycker inte jag hinner med något alls.
Jobbar, äter och sover.

Internet fungerar på jobbet men sämre hemma, vilket gör att om jag ska hinna blogga får jag göra det på jobbet, och det kanske inte är så bra.

Hur står det annars till med buzan då?
Jo tack, igår träffade jag en gamal klasskompis på gatan (vi sprang på varann alltså). Vi gick högstadiet ihop och tydligen bor vi i samma område.. inte så långt i från varann. Kul!

På lördag äre fest på g, med mat och dryck. Sedan kanske det blir utgång på någon lokal... dansa? jag? Näää.... Eller, ja får väl se.




*xoxo*

Gör som alla andra, klicka HÄR.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är hemskt när internet inte funkar, man ju blivit så jäkla beroende. Speciellt av sin blogg... Jag var utan internet i nästan två månader och har inget jobb, snacka om riktig ångest!

Man kanske borde skaffa sig ett liv ;)

Anonym sa...

Tror jag hänger med ganska bra just på den biten faktiskt.. med tanke på att jag satte upp min första webserver redan för över åtta år sen.. om inte mer.. ;o))

Det var när jag gjorde sidan åt Joygamer. Visserligen fanns varken asp eller php på den tiden.. men på den tiden var det ju ssi+html som gällde.. så servern kom till användning ändå!

Anonym sa...

Läs gärna mitt senaste inlägg. Som handlar om att bli en bättre bloggare.

Har du egna tips/tricks/förslag? Dela gärna med dig så har du chans och var med i mitt bästa bloggtips inlägg.

Sötbollen sa...

åh det går lång tid mellan dina inlägg :)
synd. =)