fredag 6 juni 2008

6 juni

Har haft världens underbaraste dag... fylld med kärlek, vänskap, musik, spetsad med lite alkohol, massa vatten och ett toksoligt Stockholm.

Lasse smsa mig och sa att de var kungsan som gällde idag. Jag slängde på mig vad jag kunde hitta i garderoben för detta execellenta väder.. en snygg topp, svarta leggings och mina supersnygga pilotbrillor som jag lite nonchalant hade på huvet/snoken.

Det jag gillar med detta är att det är så mycket kärlek/vänskap... jämt.. allway (med vingar). Har träffat Lasse och bandet flera gånger och det är alltid så mycket mys. I love u all!!!!

Här kommer lite bilder bara för att visa hur mycket plus man kan få en dag som denna...

50 tusen gula och blå ballonger släpps upp i det blå för att krocka med måsar, flygplan och andra vad fan nu som rör sig i det området

Kärlek när den är som bäst


Nina börjar uttrycka sitt missnöje - Faaan ge mig maaat nuuuuu

Trummis och keyboardist

Gitarrist



Lasse .. har inga ord! Alltid bäst och snyggast!

En dag med dessa männsikor - och man är evigt in love... Nää går inte att förklara.. men tack Nina, Lasse, Michaela, pojkvän, syster, hela underbara bandet... jag själv så klart... och så alla andra ni som var i kungsan och gjorde livet surt för oss andra. Love u!
*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Cirka 35 minuter sedan såg jag ett par tusen ballonger sväva ovanför Göteborg. Kan det vart era ballonger från Kungsan?

Anonym sa...

När jag läser sånt här vill jag flytta till Stockholm. NU! I går när vi åkte över Essingeleden och jag såg alla hus som speglade sig i vattnet så kände jag bara "åååhhhh....". Det är en sån speciell känsla över Stockholm på somrarna. Även för oss som inte bor där.
Jag vill förresten på i en våning på Strandvägen. Min man vägrar flytta till lägenhet. Nu vill jag ha råd: ska jag skilja mig, eller? Hmmm....

Anonym sa...

Jag längtar inte till Stockholm men jag njuter av att höra din berättelse om en underbar dag! Såna behöver man ha fler av. Kram

Anonym sa...

Jag var också där, på kvällen. Såg ni Patrik Isaksson? Han är sommarmysig.
Tänk om vi såg varandra?

Buzan sa...

FW: Ja, vem vet.. du kunde ju i så fall ev ha kännt igen mig.. jag ser ju ut som jag gör ;) En trädstam med bh sprang jag då inte på.. vad jag minns ;)

Anonym sa...

Egentligen är ju den bilden missvisande eftersom jag nästan aldrig bär Bh och absolut inte en rosa. (Det skulle inte Kevin Silver gilla -inlägg om kvinnor utan BH, finns länk på pappas cs blogg om man är nyfiken)

Men min favorit Bh är faktiskt en fin liten spetssak UTAN skena och utan stoppning, som är köpt på Lindex! Uj uj, om Hertiginna visste det ... hon som har bannlyst Lindex, he he . Men den är outstanding och hur jag än letar så hittar jag inte dess like. Jag vågar knappt använda den därför.