onsdag 18 juni 2008

Packat och klart?

Tänk va det kan vara jobbigt att packa en liten väska?

Jag har sysselsatt mig med detta sedan i går.

Jag tänkte i alla fall att jag skulle packa igår så att jag kunde sova gott och länge nu på morgone..men icke då.. väskan står där och gapar tomt.. ekar nästan, så tom är den.

Nu måste jag packa den för om en timme ska jag på kundmöte och det är på håret att vi hinner tillbaka till stan för att hinna med båten till Vaxholm vid lunchtid.

Det ska bli skoj att ha sommarfest, dock är jag inte direkt jätteglad åt att det är fotboll, för det är bestämmt att alla ska se det! Vem fan bestämmde det?

Kan man tvinga nån?

Skulle vilja se den som drar en pickadoll mot mitt huvud för att få mig att sitta kvar.. va fan om man har sommarfest en gång per år.. varför ska man då sitta mellan 20-22.30, bästa partytiden, och glo på dumburken och hålla käften? Nääää.. kommer totalvägra.

Dessutom, som om det d-r med fotbollen inte var nog, ska vi leka lekar! Har ni hört nå så sabla dumt?! varför ska vi leka lekar? Jo, vi ska lära känna varann.. Ok, jag brukar iofs prata md folk, det funkar också rätt så bra. Men fine, ni får leka nlekar, så leker jag fotograf, deal?!?1 ;-)


Och väskan står där lika tom fortfarande.

Undrar om man skulle ta och spela lite jewel quest III?



*xoxo*

Klicka gärna rösta så kommer det snart ett nytt blogginlägg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad är det med folk?! Den här attans fotbollen - det är ju roligare att titta på en mask som skrumpnar ihop i solgasset. Och lekarna... Även på barnkalas är de planerade lekarna många gånger överflödiga: dra ihop ett gäng ungar i förskoleålder och si, efter ett tag så leker de. Helt automatiskt.
Men det blir säkert jättekul, Buzan;-)

Pangbruden sa...

Jag avskyr att leka lekar.. blöand det värsta jag vet.. Men man är ju väluppfostrad så jag leker och ser falskt glad ut och ..bläääh. Sen hålelr jag med om att på sommarfest med jobbet skippar man fotboll och festar istället. annars har jag inget emot att se på fotboll.

Kram

Anonym sa...

Men va skönt , trodde det bara var jag som kände så , jag kan titta på matchen det är kul ,men INTE LEKA HATAR LEKA HAAAAAATAAAAAAAAAAAR !
hA EN FIN DAG !!*KRAM*Monica

Anonym sa...

Hahhaha!! Får vi se en mobilblogg med ditt partyleende nu då.. när du leker å tittar på fotboll?! *asg*

Uppdatera en gång i timmen.. =o)))

Lovar. När du kommer hit på torsdag behöver du inte titta på fotbollenfrånhelvetet i allafall. Leka däremot kan du få.. med alla öl.. grabbar.. å datorer som finns tillgängliga.. *ler* C U Soon!

Anonym sa...

Haha, Jewel Quest I like! :)

Äsch Buzan, det är ju kul med lekar. Det blev nog kanon.