tisdag 17 juni 2008

Bromsar allt vad tygen håller

Stopp, stanna, halt, ptrrrooo!!!
Vad är det som händer?

Hur kan det vara mitten på juni redan?

Och midsommar i helgen?

Det var ju nyss april och för inte så länge sen snöa det??? Och nån vecka var det visst kanonvarmt... är det allt? Ska det gå mot kallare och mörkare tider redan???

Dagarna bara går förbi i ett litet *swish*... Jag vaknar, går och jobbar, kommer hem, äter, skiter och sover.. och sen då?

Så har helt plötsligt en vecka gått och det är helg, och då tänker man .."ja, men NU ska jag väl ha tid att blogga lite..." Ja, eller hur? Nu är det tisdag och jag vete tusan vart helgen tog vägen... men kul var det tydligen eftersom jag inte minns nåt. :)

Nu ska jag jobba på. Imorgon är det halvdag och vid lunch ska hela företaget ut till waxholm och partaja lite. Kommer tillbaka lagom efter 10-fikat på torsdag och sen är det långledigt.

Nån som har nån trevlig fest att bjuda in mig på?

Ha en trevlig midsommar om jag nu inte får för mig att skriva nåt mer innan dess.




*xoxo*

Har ni sett LOST? Ni "måste" trycka på den HÄR knappen VARJE gång ni är här, annars vet bara FRÖKEN WALLENBERG vad som händer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

v a trevligt med vaxholm tur , hoppas solen stikker fram da!
Ha en trevlig midtsommar själv, har tyvärr ingen fest att bjuda på åker till småland, till svärfar;)

Anonym sa...

Ja dagarna går i ett rasande tempo men då vet man ju att manlever iallafall.-) Ha en finfin Waxholmsresa och trevlig midsommar tjejen! Kram

Anonym sa...

Du är alltid välkommen hem till mej om du vill! Här finns trevligt sällskap.. några kalla öl.. ett par grabbar.. å en stor balkong med söderläge ifall det blir fint väder..*ler*

Anonym sa...

har röstat bara såduvet ;)