fredag 20 juni 2008

Fylleslag

Hujedamig, vilket party det var! Jag vet inte hur jag ska orka med att fira midsommar... är ju fortfarande helt slut. Det var en sommarfest jag sent kommer att glömma, mest för att jag tog över 500 bilder.. så allt finns dokumenterat. det komer nog komma upp lite sköna bilder vad det lider.

Men just nu är jag ju i Uppsala, hos Kvasteländet, så nu ska det knäppas öl, ätas sill, solas, plocka blomster (ja va fan man måste ju få drömma om nån karljävel i allfall), dricka lite mer öl och sen ska vi surfa... så det blir nog en rätt lagom midsommar för mig.

Nu ska jag gå och leta reda på en kaffebryggare. jag vet att hon haft en, jag måste å kaffe.. nuuuu

*xoxo*

Vill du läsa mer? Klicka HÄR så kommer det ett till inlägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad midsommar min vän både till dig och din kvast! Kram

Anonym sa...

Erhm...I don't know about you men dricker man mycket drömmar man lite (känns det som) och kommer ihåg desto mindre. :P Men 7 blommor är ju ändå tradition, so why not.