söndag 1 juni 2008

ett gott skratt förlänger livet

Skrattstock 2008 - folk, folk, folk och mer folk. Fint väder, halvnakna karlar och en hel del dricka. Vad mer kan man begära? Ett gott skratt, jo en del såna blev det också.

Lapade sol, och är nådigt rödbrun idag. Men till kvällen har det nog lagt sig så imorgon är jag brun som en pepparkaka.. om jag nu inte solar ännu mer idag, vilket jag tror kommer ske.. ska strax iväg på promenix runt kungsholmen, 1,2 mil eller nåt är det så det tar ju sin lilla tid. Men det är skönt.

Imorgon börjar jag hårdträna. Inför beach 2018.. ;)


*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

3 kommentarer:

Pangbruden sa...

Beach 2018.. verkar rimligt för mig med:-)

Anonym sa...

Ha!
Då hinner jag före. Har siktet inställt hårt på 2017.

Anonym sa...

Ha ha ... 2018.
Äsch, let it all hang out, säger jag bara!
Vi är alla Underbara bara.