onsdag 25 juni 2008

Men va fan

Så fort man får lön och inte har så mycket utgifter så ska bilen rasa, man får tandvärk elelr så bara försvinner pengarna på någota annat skoj.

Denna gången är det tandvärk! Jag har ingen lust att behöva tömma hela plånboken i knät på nån klåpare till tandläkare.. Nån som har tips på NÅGON bra tandläkare?? Jag är inte direkt förtjust i att gå dit alls... men nu måste jag nog snart göra det...tyvärr.



*xoxo*

Tycker DU synd om mig för att jag har tandvärk? Klicka HÄR.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det har jag faktiskt... mörby dentalgroup i danderyd, bästa bästa! ;)

MonasUniversum sa...

Fan, jag har jättesvårt att lämna kommentarer hos dig. Jag skriver, men de kommer inte upp. Testar igen:
Okey, jag har en skitbra tandläkare i V-by. Jag lider av tandläkarskräck och hamnade hos henne för 17-18 år sen. Katarina Granqvist. Hon har nyss flyttat från Lidingö, och jag tror inte att Eniro har hunnit ändra, men ringer du numret så hamnar du hos henne i V-by. Hon är dessutom inte lastgammal=tar hand om en i många år framöver!

MonasUniversum sa...

Men, vafan, nu kom den ju med!
Och vad fint du har fått det. (Har som sagt försökt skriva förut!)