fredag 13 juni 2008

Går fan inte

Nu är jag faktiskt lite hånfullt glad och grinar väldigt skadeglatt när jag säger att Internet Explorer inte funkar. Inte för mig i alla fall och defenitivt inte på min blogg. Jag har i flera dagar försökt logga in, läsa mina kommentarer och inget av det ar funkat. IE har låst sig och sen får man stänga ner skiten och öppna igen. För att få samma skit igen. Så nu kör jag återigen firefox och den funkar så bra så.

Tänk att det ALLTID ska vara något tjafs och skit med allt som heter något med MS...

Nåja.. nu är jag tillbaka så se upp i backen!

*xoxo*

Har ni sett LOST? Ska vi leka en ny lek? Ni "måste" trycka på den HÄR knappen VARJE gång ni är här, annars vet bara manusförfattaren vad som händer.

5 kommentarer:

Anonym sa...

JObbigt att Natacha Peyre ligger en före dig i Blogreg. Borde vara förbjudet...

I övrigt är det också jobbigt att min adress aldrgi sparas här, hur gör man? Jag måste bäl inte flytta hela min blogg till blogspot?

Jag bor ju i Blogg.se-staden ju ...

Anonym sa...

typiskt at dxet alltid ska krångla!
så där jag nu ligger du före Peyre ,)

//Monica

Pangbruden sa...

Både Explorer och Firefox krånglar därute där jag bor.. mysko

Buzan sa...

Pangis: är du inte i tokholmen? Berätta gärna hur det balla bloggpartyt är/var?

Anonym sa...

Jag blir så utomordentligt FÖRBANNAD på att internet som ska strula!! '

Click I will.