lördag 31 maj 2008

I provhytten

Efter jobbet drog jag och en kompis på stan för att shoppa lite.

Jag hittade faktiskt en hel del.. foton kommer senare.. NOT.

På ett av ställena hade de en vräkig skinnsoffa utanför provhytten och ni kan ju gissa vem som tyckte den såg skön ut efter några timmar på stan... slängde mig ner där och bara sitter och tittar... men det finns ju inte så mycket att se förutom folk som är på väg in eller ut från provhytterna... jo man ser deras fötter..

Och detta var det osm fångade min blick.. Jag såg att folk dansade i provhytterna.. och jag som trodde man provade kläder.. men näää

En tjej hade varken skor eller strumpor på sig och när hon prova kläder åkte hennes tår upp i luften, foten vägde åt ena hållet och än den andra.. upp på tå.. några snabba små steg och så upp på tå.. bakåt..

Jag satt och strirrade som besatt... började genast kolla in andra.. och de flesta gjorde samma saker med fötterna.. små danssteg, upp på tå.. bakåt, framåt.. vrida vänster fot utåt och sen höger fot utåt och sen stå lite kobent.. och sen tillbaka till normalt..

Nu kommer jag för alltid undra HUR jag betedde mig i provhytten INNAN jag såg detta..


*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hhha... Nu vet jag varför jag skiter i att prova kläder... Snygg.. ta... betala.. Klart!

Vem vill se löjlig ut?

Eller... hur tänkte jag nu då? Hmmm... Hur fan ser jag ut egentligen?

Hmmm!??!

Pok

Mallaalltikonstigakläderbralla

Anonym sa...

hahahaha säkert likadan, ska jag fota dig nesta gång hahaha *kram* -Monica

Anonym sa...

Jag dansar alltid lite i provhytten.. Det är som att sjunga i duschen.. Naturligt och det hör till

Anonym sa...

Det skulle kunna bli en BLOGG-utmaning.. att vi tar med mobilerna ut och fotar "provrumsfötter". Fan vad skoj!
Kommer tänka på dig så fort man kikar ner om et provrum är ledigt och ser ett par fötter.....
SKOJ!
http://livethosmig.blogg.se

Mia

Anonym sa...

Mia: Kul idé! Det skulle ju faktiskt kunna bli riktigt kul :)

Anonym sa...

Modigt att sitta på en skinnsoffa i denna värmen. Igår satt jag på en skinnsoffa med shorts på mig (soligt som f*n).

5 minuter senare, när Kotten reser sig, inser han att han lämnar en härlig svettfläck modell större på soffan. Pricken över i:et är när två kvinnor också ser min svettfläck och börjar fnittra. Underbart!

Men hallå......
Bar hud och skinn i 30 grader.
1+1 är 2

Anonym sa...

Jag har aldrig tänkt på det förr, men det är faktiskt sant. Jag dansar också i provhytten. Genant värre.
Dansa i provhytten är nog en kusin till sjunga-i-duschen-syndromet?