fredag 16 maj 2008

Adobe - i ett nötskal

Var på ett adobesemiarium idag. Hur spännade som helst. Och nu kan vi prata om att bli upphetsade! På riktigt! Jag kunde knappt sitta still i stolen.. fast iofs berodde det nog mer på att jag höll på att frysa ihjäl än av upphetsning....

Nu pratar vi photoshop, indesign och illustrator och vad man EGENTLIGEN kan göra.. sånt där som vi vanliga människor inte ens kunde hitta på att man kunde göra.. Åhh....

Jag är såld... Jag kommer ge min själ gratis til djävulen bara jag får lära mig dessa saker ... NUUUUUU


Eller snart.. måste rensa en dator först.. det tar sin lilla tid.. och imorgon är det party hos malla och majsan.. kul värre ju...

Men seeen

Då djävlar ska jag bli guru... guru buzan kommer ni att få tilltala mig.. det låter väl trevligt?

Nää.. måste fortsätta innan jag somnar.. *skål*
*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gick en massa kursen när jag jobbade med marknadsföring. Html, frame-maker, illustrator mm. När jag väl var på kursen kunde jag allt. Jag var snabbast av alla. Jag regerade. När jag kom till kontoret efteråt fattade jag inte ett jota. Men arbetsplatsen var kass. Det är kanske en förklaring? Eller BORTförklaring, kanske:-)

Anonym sa...

oj.. kom nästa av upphetsing här du..

eller ja..

nej...

;D

Anonym sa...

Neeej, ge inte din själ (eller det gjorde man automatiskt när man hade "tur" i livet? sa du)

Nyfiken på vad man kunde göra som man inte ens kan tänka ut?
En Matrix-blogg? En blogg om mat där man faktiskt kan provsmaka maten? En blogg om sex där man faktiskt ---censur ---