söndag 4 maj 2008

Här gåre hett till

Alltså, jag är inte den som klagar på värme. Det är jag den absolut sista som gör. Har gärna 40 grader varmt än kallt, minusgrader, snö, regn....*brrrr*...
Jag sover t.o.m. med duntäcke mitt i sommaren.. det ska vara varmt och gött i sängen...

Men nu är det inte kul, den nya sängen måste ha nån inbyggt temp. Jag kan inte ha kläder på mig.. inte täcke på mig.. och ändå snor sig lakanet som ett fuktig trasa runt ben och kropp... Vad är det som händer??




*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Polis - Var är buzan?
polis2 - ingen aning, allt vi hittat är den här blöta bölen i sängen..
polis - hmmmm

Pangbruden sa...

eehhhh.... Du låter som mig.. kan jag ha smittat? Haft några mardrömmar? Löööv

Majsanochmalla sa...

Hahhha... Ni är i övergångsåldern brudar!! ;-)

Det är väl då allt det roliga börjar!!??

Ha det bäst!

Pok

Mallaharingenaningomvadnisnackarombralla

Anonym sa...

Så där känner jag mig nätterna innan det är presstopp på nåt större jobb. Särskilt när jag ännu inte påbörjat artikeln....

Anonym sa...

ligger det fler än du i sängen hahaha ;)

Anonym sa...

Mina ungar brukar kissa i sängen. Kan det vara nåt sånt?