måndag 26 maj 2008

Full fart framåt

Jag tackar så hemskt mycket för ett fina stöd på det förra inlägget. Men jag kände att jag tyvärr måste plocka bort. Anledningen til det är att jag var förbannad när jag skrev och det är aldrig bra att skriva saker när man är arg.. eller det är det ju.. men kanske inte att publisera det.. jag skule ha stoppat mig själv innan jag tröck på knappen. Men nu vet ni som läst, och ni andra kommer för evigt att undra vad det var för inlgg jag pratar om och vad som stod däri.

Lördagen kom och gick och jag vete tusan vart dagen tog vägen. Hann i allafall med en promenad på 2 timmar i solen. Mysigt!

Söndag kom tidigt... typ redan kl 4 på morgonen... då fick jag gå upp och öppna dörren för en som glömt sin nyckel. Srtrax efter 9 sitter jag på tåget till mina föräldrar, lovade att komma dit och lära upp en av tjejerna hur man använder fakturasystemet. När jag väl kommer dit säger det att hon inte kommer föräns vid 14-tiden. Och jag påekar att det är lite lite tid att på 1 timme lära upp henne. De skulle ha ett möte kl 15 med alla sommarjobbare. Jag förbereder allt, fixar med allt gama skit som de inte gjort och så blir kl 14.. ingen kommer och klockan blir 14.30.. då öppnas dörren till kontoret och tjejen kommer in.. men inte för att lära sig fakturasystemet utan för att kopiera saker till mötet. Hon hade ingen aning om att hon skulle få lära sig det. Snyggt jobbat där förädrar.

Kl 187 tog jag tåger hem och hade fortfarade inte lärt någon f-system.. vilket innebär att nästa gång de ber mig ska jag ha BETALT! Både för resa och för utfört arbete. Bläää för att vara en snäll tjej..


Tillbaka i Stockholm blev det Bio och Indiana Jones nya film. Kan säga SÅDÄR som kommentar. No more. Eter det blev det söder och big ben och en himla massa stå uppare. Skit kul. Kommer lätt att gå dit igen.

På lördag blire Woodstock på Långholmen. Hoppas på värsta fina kalasvädret då!


*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

4 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Dumma skitpäron!

Jag hakar nog på, på lördag... Om det är okej!?

Öl på GTB på onsdag! Hakakaka vetja!

Majsan väntar på svar om hår...

Pok

Mallafestsugenbralla

Anonym sa...

Öl på onsdag låter kanon, vart?

Klart du får haka på, nästan ett måste ju ;)

vi pratade i fredags, och skulle höras efter hennes bröllop... jag är förbannat sugen på att göra hår.. Jag ringer henne lite senare... har lite på jobbet nu, sen har vi månadsmöte mellan 15-17 och sen middag med alla på företaget.. Så det blir nog senare i kväll..

Hare bäst och återkom med onsdagsölen?

Anonym sa...

åå typiskt föräldrar nesta gång tar du rejäl tim bet + helg ob ;)Monica

Majsanochmalla sa...

Sms... Kommer...

Pok

Mallasnartbarnledigbralla