torsdag 1 maj 2008

Nu drar jag

Yes!!!

Äntligen!!!

Nu är dagen här. Dagen kag längtat efter i flera veckor.. Nu äntligen får jag flytta in i en normal lägenhet. Har ju bott i en sketen stuga utan vatten, toa och kök... tur jag hade trådlöst internet i alla fall..

Om några timmar åker bilen med alla mina kartonger och ikeaväskor. Så nu kommer jag nog inte vara uppkopplad förräns någongång i kväll igen.

Men det ska bli så sabla skönt att slippa min lillebror somär totalt dum i hela huvet. Han idiotpolare som snackar så mycket skit att man spyr. Och så naturligtvis ska det bli så skönt att slippa pendla till jobbet.

Ses

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

va skööööönt Lycka till ;) Kram Monica

Anonym sa...

Alltid skönt med egen lya. Hoppas flytten går bra.

Majsanochmalla sa...

Hoppas allt går bra vännen... Nu har vi lika nära till en bira "mitt i stan"... Så när?

Pok

Mallatöstigbralla

Anonym sa...

IKVÄLL!!!


Jag har solångest... har ju flyttat hela dagen.. och är klar nu.. nu vill jag har bärs i kvällssolen

Anonym sa...

Grattis Bus! Din tid är här verkar det som.. och du är värd allt! POK