tisdag 6 maj 2008

Vadå skoj?

Inser att jag måste börja lägga in mina bloggnoteringar i telefonen, oralat. Nu har jag typ 10 små lappar med saker jag ska skriva om, men de ligger inte här hemma utan på jobbet. Och tror ni jag kommer ihåg att ta med dem hem? Nä, precis!

Just nu sitter och och pimplar vin och kollar på Smallville. Skoj va?

Har inget bättre för mig så vad gör man!?!

Kunde ju iofs ha bytt däck på bilen, om jag haft någon. Eller sett någon sur tv-såpa som jag sedan kunnat spy galla över, om jag nu haft tv. Appråpå det så läste jag att det var en massa tv-profiler som inte betalde tv-licensen.. Och varför skulle de stå above the law lixom? De kanske tror att det är DE som ÄR TV?

Tjingeling



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha det var ett par gamla trosor som jag hoppade ut ur samtidigt som gympabrallan efter förra gången jag använde dom. Klurigt det där.

Anonym sa...

Neeej!!!! Byt inte däck. Läs Pappa C:s varningar först i gårdagens inlägg!!!

Känner igen det där med 10 lappar för övrigt. Bara man går på toa så har man ett inlägg klart (i skallen, sen glöms det bort.)

Pangbruden sa...

Bra Buz att du pimplar vin då kan du var behjälplig i vår coachning av mallan:-) POK

Anonym sa...

Skrev alla ideer i ett block förut.. Fyllde 85 sidor på tre dagar..

la ner och beslöt mig för att spara på naturen

Majsanochmalla sa...

Man borde ha en USB-port inopererad i skallen...

Pok

Mallaneurologbralla

Majsanochmalla sa...

Man kan ju alltid städa..ha ha ha..
Thanks girl!!!
Love semestermajsan