torsdag 29 maj 2008

Fylltratten

Herre min skapare vad jag har partajat denna vecka. I måndags vare middag med alla på företaget och en hel del dricka. Efter jobbet poå tisdagen var det sova som gällde. I går var det afterwork med några bloggbrudar på medis. Efter jobbet idag skulle jag gått på ett event med gratis drinkar..,men hör och häpna - jag tackade nej.. jag gick hem och har slöat framför en film och käkat mat och druckit cola hela kvällen..Strax äre npg dags att gå och krama kudden.. Fy tusan.. innebär detta att jag blivit gamal?


*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

nä inte gammal ,bara klok ;)
Kram -monica

Pangbruden sa...

Monica snodde min kommentar där:-) Kvinnor blir aldrig mer än 27 men förståndigare.. Trevlig helg tjejen

MonasUniversum sa...

Ojdå. Att Monica kommer med en sån klarsynt kommentar. Har hon månne lärt sig nu?!!

För övrigt så är svaret på din fråga: japp.

Men man kan ha kul när man är gammal också.

Har jag hört...

Anonym sa...

Äääh, folk här ovan snackar bara skit och försöker trösta..

Sorry buzan.. Du är tant..

Lika bra att dra fram papiljotterna och mandelmassan med en gång..

Vem vet.. DU kanske borde börja samla på tallrikar?

Buzan sa...

Haha.. ni är för sköna...

Joel: Jag kommer aldrig bli en tant även och om jag blir gamal och rynkig.. kommer alltid vara en BABE! ;)

Malin sa...

Nä inte är du för gammal bejbi! Kul att ses i onsdags

Kram,
Malin