fredag 2 maj 2008

Vad du inte visste om Stockholm

Tänk på att vara rädd om rädd om näsan och andra delar av kroppen, samt ev handväska om du står vid ett övergångställe i Stockholm. I morse höll en lastbil på att klippa av min näbben när jag väntade på grön gubbe.

Va skönt det är att slippa stressa. Har nu slappat vid datorn, varit på 1 timmes promenix, ska strax duscha och sen iväg till jobbet. Hade jag varit på andra stället hade jag fått lov att redan nu vara duschad, frukosterad och sitta på tåget.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, sist jag var i Sthlm gick jag några gånger rakt ut i vägen. Min kompis som var med fick rycka tag i mig. Jag tyckte att jag hade koll, jag. Men det hade jag visst inte.
Ha en toppenhelg med kartonguppackning!

Anonym sa...

Haha.. Ja, det är tur man har kompisar ibland. Nåt ska de ju vara bra för :)

Anonym sa...

näbb... hmm.. du är alltså del av fågelgänget som drar genom staden?

Buzan sa...

hehe.. jupp.. en riktigt skata är vad jag e ;)