torsdag 22 maj 2008

Tittut

Idag ÄR det vår i luften... igen! Det märktes tydligt för jag gick och klippte mig, eller klippte och klippte.. toppade snarare... Senast det hände var för 7 månader sen, iofs var det inte vår i luften då...så vad jag hade för orsak att klippa mig då minns jag inte.. men någon var det nog.

Suget efter en öl har vaknat i kapp med att det blivit varmare så ag har lite planer på att ta en afterwork-öl idag om solen fortarande skiner när jag slutar... nån som vill hänga på?


*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fördelen med att ha långt hår - man behöver inte klippa sig så ofta. Själv går jag till frissan två gånger om året. Detta faktum tycker jag motiverar att jag då lägger ner runt tvåtusen på klipp och färg. Eller? Säg "javisst", snälla!

Anonym sa...

Visst, sväng förbi Torsby, så kan vi svinga en bägare eller två ;)

Buzan sa...

Magnus, du e la för goooo!!! Hur lång tid kan det ta att cykla?


Bitte: SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!! Kom ut och ta en öl nuuuuuuuu ;)

Anonym sa...

Du får hålla dig till tåls till den fjortonde. Då du! (kommer jag att somna klockan halv nio...)

Majsanochmalla sa...

hello sugar, kusten e klar för lite längre hår...call me tomorrow,,,majsan

Anonym sa...

Det var så enkelt i lumpen... Rakning varannan månad.. nemas problemas.. inga tankar...

Anonym sa...

Jag hade hängt på direkt..... om jag bara var i i huvvestan... för det är väl där du finns?

Hoppas du ramlar ihop med nåt trevligt sällskap.

http://livethosmig.blogg.se

//Mia