söndag 11 maj 2008

Brakfest?

Jag ska aldrig mer dricka!

Ja, eller hur, så låter det ju typ varje gång man varit ute och slagit klackarna i taket.. eller i detta fallet supit huvet i atomer...

Blev för många för fort kan jag säga och eftersom jag dessutom är dålig på att komma ihåg att äta mat INNAN jag börjar festa så får jag skylla mig själv.

Hamnade på nåt hak två kvarter från där jag bor.. det var riktigt röjigt och en massa folk.. om det var kul? INGEN JÄVLA ANING!

Men ont i huvet har jag i alla fall.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det jobbigt sen ska man inte dricka på ett par dagar ,men det glömmer man ganske fort bort hahaha ;)

Buzan sa...

Monica: Ja, så är det.. det känns som om jag lättskulle kunna knäppa en kall öl nu.. har varit ute och gått runt ehla kungsholmen.. tog 2,5 timme.. döskönt!!

Pangbruden sa...

Dåå var det kul! :-) POK

Snygg design... igen!!!

Anonym sa...

Hemma! Efter en sjujäkla drinkartripp. Vi har druckit från halv tio på morgonen till tolv på kvällen. I fem dygn. Tillsammans med bl a två tjejer på 70+. Respekt.