tisdag 13 maj 2008

Nytt tema

Det finns en tjej på jobbet som har grymt skön humor- vi kan kalla henne ADA - eftersom hon är från göteborg.


Jag kommer nu med jämna mellanrum att posta -ADAS TIPS-

Idag pratade vi om kolikbarn. En kille på jobbet har just blivit far och hans bäbis är just ett kolikbarn. Det slängs fram en massa tips om hur man ska göra för att "hjälpa barnet". Naturligtvis har han testat dessa.

Nu kommer ADAS Barntips mot kolik (Folk som inte fattar skämt bör INTE läsa detta):
- Har du testat att hålla för näsan och munnen och räkna till 20?






*xoxo*

Glöm inte att Rösta på mig

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe..

den här kvinnan ser vi fram emot att lära känna närmare ;D

Anonym sa...

straaaaange! ("*_*) btw, kan du... skicka mig en grej senare?

Majsanochmalla sa...

Buzan... Nu är jag satans sur... Jag sakna dig på båten!

Nu får du straffdricka med Majsan och mig i helgen...

Pok

Mallasurbralla

Anonym sa...

majsan: Absolut. Just say when and where... Kvastskatan kommer hit oxå.. så nu djävlar blire drag :)

Majsanochmalla sa...

Då går vi på på Bupen... Som vi säger i Finland.. Eller så ses vi i min lya... Välj själva!


Pok

Mallasupgladbralla

Anonym sa...

Nu har jag.
Icke att förglömma att denna kommentaren är sekretessbelagd.

Aldrig att JAG skulle komma på tanken att ens räkna till 20.