söndag 27 april 2008

banankartonger och annat skit

Herregud! Vad är detta för skit då....?!?!?!

jag har typ sagt det 10 gånger idag. Om inte fler.

Fatta att jag upptäckt att 80% AV ALLT som står på vinden är min sons skit! Och det är skit.. i mina ögon, han har säkert en jättebra anledning att spra på allt.. men nu är det ju JAG som måste fixa någonstans att stäalla skiten... Känns ju inte som att man vill beta shurgard 700:-/mån för att förvara 10 banakartonger med skit... eller gamla kläder man aldrig kommer använda.. då kan man ju lägga 700:- i måndaen på nytt i stället.. eller??

Nä, nu var jag lite brutal.. ALLT är inte skit.. och jag vet visst varför man vil spara gosdjur, alla teckningar man gjordt sedan man kunde hålla i en krita, kläder, skor... papper från skolan.. jag kan fortsätta.. men orkar inte..

Själv har jag rotat igenom typ 4 kartonger med kläder och hittat en masa "nytt" jag kan ha.. bara att tvätta och torka och packa ner och ta till nya lyan.. Najs!

Alla mina och sonens böcker får låna en bokhylla hos KVASTEN, snällt va... Så då är det eg. bara typ 10-15 kartonger kvar som jag inte vet vart fan jag ska göra av.. men jag får väl rensa lite till ;)

Nu ska jag tillbaka till vinden och röja..

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa.. du känner ju mej.. *ler* Men som tur är kan vi boka åtta tider i månaden här.. alltså är det ingen panik. jag har fortfarande ett par gånger kvar på mej att missa tvättiden den här månaden.. ;o)

Anonym sa...

Jag är mer fascinerad av att du faktiskt orkar röja skiten..

jag har tre snorpapper mitt på golvet och jag orkar inte lägga dom i soptunnan ;D

Anonym sa...

Du kan ju ha en loppis jö, då blir du av med kläderna + att du känar en slant.

Anonym sa...

sälj det på tradera eller blocket då kan du säkert bli av med det direkt!! ;) va duktig du är!!!! ;) Monica

Majsanochmalla sa...

Åhhh... Det är ju helt gordjus att kolla allt man spart från kidsen... Jag blir alldeles varm i hjärtat..

Pok

Mallahamsterbralla