måndag 10 mars 2008

Arbetsprov

Bara för att jag härom dagen sa att arbetsgivare INTE svarade så fick jag igår smäll på fingrarna. Ett svarsmejl, från ett jobb jag sökte för typ en månads sen, låg i inkorgen och på ämnesraden stod: "Du har gått vidare". Först trodde jag det var ett sånt där spammejl, men något fick mig att kolla avsändaren. Tur var väl det.

Det är ett kort mejl som säger att de är intresserade av mig och att jag ska göra ett arbetsprov och skicka in. Provet är enkelt: "Gör ett html-mejl av ditt personliga brev". Och om man ville fick man applicera på ett påsktema. Klart man ville det!

Resultatet blev jag jättenöjd med och bara en timme efter inskickat resultat fick jag svar att jag löst uppgiften så som de tänkt sig. De ska återkomma inom en vecka. *ler* Kan ni vara snälla och hjälpa till nu.. håll tummar, tår, truten och andan så ska vi se att det går bra!!!


Kan tyvärr inte lägga upp resultatet förräns tiden gått ut och det är imorgon, så ni får vänta tills dess.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

håller tummar o tår och korsar bena så nu har jag liiiiite problem med att gå!!
*hoppas hoppas*
;)
kram Monica

Anonym sa...

O, så spännande! Vad är det för jobb då?

Det gick säkert kanonbra, men jag håller tummarna iaf.

Anonym sa...

Jag håller jag med...

Majsanochmalla sa...

Vi håller tummarna så hårt att det gör ont...kramisar