lördag 22 mars 2008

Trodde jag ja

Hade tänkt mig att sova länge idag.. ligga kvar i sängen och bara totalvägra kliva upp. Titta på klockan så ser ni ju hur bra det gick. Vaknade redan kl 05.00. Låg och tittade i taket och vred och vände mig. Somnade tydligen om ett tag för sedan vaknade jag vid 06.15. Orkade inte ligga still så jag gick upp och slog på datorn istället..
Läste ikapp lite av att som hände igår, och näää, jag tänker inte alls nämna VAD som hände igår, för det är inte ens värt att nämnas igen. Sådana personer SKA inte ha reklam.

Har nog aldrig skrattat så mycket som igår. Och nää, det berodde inte bara på ovan (icke) nämnda händelse, utan på att jag återigen har intagit det kvastiska residentet. Som alla vet vid det här laget är Kvasten den absolut roligaste människan jag vet, IRL, det finns andra här på nätet som får mig att skratta lika mycket. Och ni vet vilka ni är. Ni är underara. Ville bara säga det. Glad påsk och puss på er.

Som sagt så tog jag ju bussen till Uppsala i går och Kvasten kom och hämtade mig, vi åkte och handlade lite grönsaker och andra nyttigheter såsom chips, cola och snabbmat. Vi tyckte vi kunde lyxa till påskhelgen lite ;)

På väg hem så händer det som inte får hända.. bilfan lägger av.. precis på väg in i en rodell.. Kvasten och jag hoppar ur i hastigheten medans det fortfarande finns lite styrfart... springer som två små idioter runt med bilfan i rondellen.. in på macken som ligger precis bredvid. Jaha, så fick man sin dagliga dos av motion då.... Kavsten påpekar att hennes dos var totalt OÖNSKAD. Hon är emot allt som har med ofrivillig rörelse att göra.

Nu tror ni kanske hela dagen var förstörd, men icke då. Kvasten tar fram sin lilla mobil och ringer ett av sina ex och vips komemr det en ny bi.. vi behövde inte ens vänta 10 minuter. Det är fan service det!

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

15 kommentarer:

MonasUniversum sa...

God Morning, eller God Förmiddag kanske jag ska säga.

Du, apropå igår; kvällens underhållning alla kategorier! Men, det var först nu, när jag läser hennes blogg och senaste inlägg, som jag inser att hon faktiskt är sjuk. På riktigt alltså.

Och är hon så insatt i mode som hon hävdar, så är hennes alias en intressant aspekt. Att hon valde just det namnet alltså. Denne person är IRL en otroligt illa omtyckt person i den sfären, även om hon är duktig inom sin genre.

Så nu tycker jag synd om henne. Hon lever i alla fall trygg i sin egen bubbla...!

Glad Påsk på're!

Anonym sa...

Haha, Kvasten verkar vara en spännande person. Sitt ex? :)

Bra att det löste sig till slut då.

Buzan sa...

Mona: Glad påsk på dig me ;)

Cosmo: Ja, visst är det fantastiskt.. hon har minnsan tumme med sina ex.. ;)

Anonym sa...

jasså har mona hittat hit ;)

*kram på dig buzan!
jag sa ju hon var sjuk uppsala tanten¨;) *kram* Blogoholi´c(norge)

Pangbruden sa...

Glad Påsk Gumman! Kvasten verkar vara ännu en kvinna i min smak:-)

Majsanochmalla sa...

Buzan.... Varför sk du sova å hålla på!??! När fan ingen annan får göra det?

Jag vill också ha "Kvasten"... Hon har stående inbjudan till "bloggrogg"... Hos Majsanpajsarn och mig...

Pangisen, Monica, Mona, Baristan och Skonille lika så!

Välkomna!

Pok!!!
Mallakompisbralla

Buzan sa...

MEN JAG DÅ????

*Stampar argt i golvet*

MonasUniversum sa...

Jamen, då säger vi så. Kom med ett datum, så ses vi!

Och Monica: jag hittade hit för länge sen, men är som bekant lite blyg, så jag törs sällan kommentera. Fast när jag väl har börjat så har jag svårt att sluta.
Basattduvet!

Allvarligt talat tjejer, vi borde ses. (Ha ha, säger jag, som skulle skita på mig...!)

Buzan sa...

Mona: bra då ser jag fram emot fler kuliga kommentarer :)

Anonym sa...

Vilket gäng vi skulle bli.. :-) Löööv

Buzan sa...

Pangis: hahaha.. Ja. NI lär ju få jätteskoj.. jag får väl SOVA eller nåt då.. eftersom JAG inte är bjuden :(

Anonym sa...

Gårdagen var spektakulär. Blev också indragen på ett hörn.

Damen går till världshistorien!!!

Visst är det märkligt ironiskt det där med att man vaknar när man inte behöver?

Jag har fått som vana att göra varma mackor mitt i natten. Står fånigt med mina y-frontar och trycker näsan mot ugnen och väntar tills dom är klara.

Mycket bra blogg för övrigt!

Buzan sa...

Pappa C: Välkommen hit och tack för fin rod!
Åhh, hur gott lät inte det där med varma mackor då?? :P

Majsanochmalla sa...

Buzan din bajskorv!

Du är väl alltid inbjuden!

Det är så självklart att det inte behövs tjatas om!

Japp! Nu kör vi brudarna! Pangisen... Fram med schemat!

Pok

Mallafestsugenbralla

Anonym sa...

Tävlingsschema finns på www.opssk.se

Jag är i Alsace v 23 och dottern konfirmerar sig 3 maj.. juni fungerar rätt bra.. hata mig inte.. jag bara är sån här.. älskar er iallafall!!!!