lördag 1 mars 2008

melodifestival -- my ass

Det suger som fan.... Men visst vi har normalt 10 bra låtar... numera gör vi show i 5 omgångar a 8 bidrag = 40 så kan "vi" tjäna lite kosing också!! Sen undrar jag vad gejen e dem den där bruden som ska stå och prata med artisterna i 10-15 sekunder efter att e sjungit.... ??

papaMac har helt rätt. Bengtzing BÖR ta hem detta..fan den enda låten som hade en melodi!!!

De där tjejerna, bidrag nr 2.. calaisa eller va de hette är förbannat bra.. har sett de live två gånger innan, senaste var på cafe Opera.. Men tyvärr tycker jag inte deras låt håller..men den har klart potensial (heter det så?)

Nu ska jag kolla vidare då.. återkommer väl med de ny otäck rapport om en timme...



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

9 kommentarer:

Anonym sa...

Inte BÖR, SKA heter det!

Pangbruden sa...

Du är hjärntvättad min vän, Macens budkap har trängt för dkupt in i din stackars hjärna som fått kratta alldeles för mycket denna veckan. Jag pangbruden ska avprogrammera dig.. Calaisa verkar vara ett gott botemedel. CP är outstanding..! Puss min vän.. lyssna på Calaisa i din ipod hela natten.. och upprepa detta mantra Bengtzing är från finnerödja, Bengtxing är från finnerödja..

Anonym sa...

*kikar in o kollar läget*
Kram!!

Anonym sa...

Det är inte jag som ligger bakom bilderna utan de är från en sajt som jag skrivit om i ett tidigare inlägg. Kika. :)

Melodifestivalen är tråkig. :P Bra att din mamma mår bättre nu. :)

Pangbruden sa...

jaha nu har du försvunnit igen. Hoppas din mamma mår bättre! Kram

Anonym sa...

hallå? hur går det med dig och mamsen och daten T ???? kan inte bra försvinna så där, lär di mobil blogga;) *kram* ;Monica

Majsanochmalla sa...

Men Buzan då...

Var är du? Har du bantat bort dig? Eller är du bara kär?

Hohooo

Pok

Mallaundrarbralla

SKONILSSON GRUPPE sa...

Buzan.. sover du eller uhm, gör du något annat.

Hoohooo *eko eko eko eko*

/SN

Buzan sa...

hahah.. SN: jag gör def. något annat, men INTE DET! Trist nog! ;)

Monica: Jag kan fan knappt skriva sms ;)

M&M: Bantat bort? Pyttsan har nog en 7 kilo kvar innan jag ens kan drömma om att börja bli nöjd, sen är det massor kvar tills jag försvinner ;)

pangis: Näää, jag är här ;) Puss på dig.


SAKNAR er alla tokmycket. PÖZZ