fredag 21 mars 2008

skrivtorka

Nja, nu kanske det inte finns nåt som heter så.. men jag har det.. jag lider till och med av det.. det är fruktansvärt...

Först så bubblar det en hel massa i mig och idéerna springer omkull varann inne i huvudet på mig. Sen när jag sätter mig ner framför tangentbordet så händer nåt... borta! Som om någon öppnat två fönster innanför pannbenet och skapar ett korsdrag eller nåt.. Kan inte hitta på något alls att skriva...

Häromdagen var jag inne i stan och tänkte passa på att fika med lite folk jag inte sett på ett tag, så, eftersom jag är så impulsiv så tror jag alltid att alla andra också är det. Men tydligen så har jag fel.

Folk vill planera sina fikan. Sånt suger.

Som sagt så var det ingen som svarade innan jag bestämde mig för att åka hem igen... Men väl hemma piper det till i luren och Lasse Lindh skriver: Men jag har ju släppkalas för min nya skiva ikväll för tusan. Och så tid och plats..
men åååååhhhhh... fatta irro jag blir på att jag sitter fast i denna djävla håla.. Snälla kan någon bara komma och ta mig härifrån!!!!?!?!!?!?!


Tredje festen på ett par veckor jag missar.. Och de VAR ALLA gratis ;) (Även alla mina kompisar hade fått följa med GRATIS, jag hade inte tagit en spänn extra för att de får frottera sig med mina kändisvänner :P) (hahahha..förlåt Baristan jag kunde inte låta bli, är jag också en Grogghagga nu ;) )


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Japp!! Du är vår alldeles egna "grogghäxa"... ;-)


Puss i påsk!

MallagillarBuzanbralla

Anonym sa...

Påskgrogg kanske:-) POK imssaor!

Anonym sa...

glad påsk ska maila dig senare;)

anna wintour sa...

glad påsk din kärring

Buzan sa...

Tackar :) Du e fan den första att önska mig det :)