måndag 24 mars 2008

Buzungen talar ut

Som de flesta har förstått har jag avlat fram en buzunge... Han är verbal och frispråkig, precis som sin mor. Det finns nog inget vi inte kan prata om eller diskutera, och då menar jag verkligen INGET.


Det är ju ingen hemlighet att jag spraydetjar, eller vänta nu, jag sprayar nog bara, har ju inte fått till någon dejt ännu, ni vet ju hur kräsen jag är. Däremot vet alla som hängt där att det verkligen kryllar av roliga, udda och totalt helgalna människor. En av de som tillhör kategorin roliga är (vi kan kalla honom) "Liten". Han har under en längre period envisats med att messa mig och flirtat som en tok. Men jag har ståndaktigt stått emot då han bara är 19 år. Har ingen lust att bli anmäld för barnarov!

Följade utspelar sig idag på msn mellan mig (Buz) och sonen (Buzungen).

buzungen: nu ska ja äta frukost med en tjej som e kär i mig
buz: Ok, frulla på. E du kär i henne då? E hon japanska?
buzungen: nej, hon e från litauen. Ja gillar inte henne
buz: oki
buzungen: Eller ja gjorde, innan ja träffade minami och hon började bli efterhängsen
buzungen: Ja e poppis

buz: du e snygg OCH popppis. Jag har fått en 19-årig beundrare ;) E jag oxå poppis då? ;)
buzungen: knullknull - så e du cool, knullknull - så dödar jag honom , du e häftigaste morsan jag känner iaf
buzungen: lol. E han het?

buz: han e jättesöt, men som sagt lite för ung
buzungen: mamma, vet du hur många tjejer jag har hånglat med som e över 30??
buz: nää.. vet inte om jag vil veta det heller ;)
buzungen: nej, exakt :)
buz: ungdjävel
buzungen: att jag har gjort det är bara det illa nog, men ja tycker de e coolt
buz: HAHAHAHHAHA, du e fan bästa sonen man kan ha
buzungen: raggat på tjejer som e gifta, som har 5 barn osv.
buz: hahahaha, nääää .... sluta nu?!?
buzungen: jo, för de var coola. Som du, du e cool med en cool son
buzungen: ja skulle ragga på dig oxå, om du inte var min morsa

buz: hahahahahahahahaha bästa komplimangen ever
buzungen: ska du skriva den på din blogg
buz: jaaaaa, klart
buzungen: ja e lika gammal nu, som du var när du träffade pappa.
buz: jaaa.. men skaffa för fan inte barn med någon nu e du snäll
buzungen: nåväl, nu berättade jag lite saker, så du behöver inte känna dig blyg!!! Du har övertag, kom ihåg det, du kan leka hur mkt du vill om du vill ha kan du ta :)
buz: ja.. "liten" sa häromdagen att han nog inte var bra för mig.. för skulle vi träffas IRL så skulle han garanterat försöka få mig i säng.. När ska vi ses frågade jag... ;)
buzungen: lol, de där damerna hade bara kul med mig på sina villkor, sen gick de hem lixom. that goes for you tooo!!!
buz: mhm.. men du fick väl ut NÅGOT av det?
buzungen: ja det är väl klart som fan.... ja digga fett :D de som e liten grejen oxå tror jag... att man vill känna sig underlägsen o utnyttjad... lite, det är ny värld... ni har haft sex längre än vad vi har funnits :P
buzungen: du vet... the gardner i desperate housewives lixom :) du kan vara eva longoria. men nämn inte "han" framför mig bara, JAG HATAR MAMMAKNULLARE.
buz: hahahahhahha, näää då. Hade bara tänkt presentera er två sen så ni kan gå på krogen och ragga tanter ihop ;)
buzungen: lol, nu ska jag dra och duscha, catch ya later. puss


Ja, vad säger man?
*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fan, det är ju bara att ta för sig ;)

Anonym sa...

:-) Kan man få honom som svärson?:-) POK

Anonym sa...

*skrattar* ;)Monica

Anonym sa...

Hahaha, vad ska man säga?
Ni verkar ha en himla bra relation åtminstone.

Majsanochmalla sa...

Söner är?!??!?

Lyllos oss!

Pok

Mallasonmammabralla

MonasUniversum sa...

Alltså. Jag är helt jävla skruvad. Av någon anledning så har jag fått för mig att du var i 25-års åldern. Jag har TOTALT missat att du har en SÅ gammal son! Beror nog på ditt foto, för du ser verkligen ung ut. Inte alls avundsjuk...

Så när jag mailade dig utgick jag från att du var rätt färsk på arbetsmarknaden. Ha ha ha, snacka om att man är slut i huvudet!

*skäms som en babian*

Buzan sa...

Men söta Mona, du är oxå 25... VI blir aldrig äldre! *tycka*

Så snart är våra barn äldre än oss.. då är det deras tur att ta hand om oss. fiffigt va??

Dina tips i mejlet var ju ovärdelriga. Även om jag hann läsa de innan ;)

Majsanochmalla sa...

oups....majsan