söndag 9 mars 2008

Smörgåstårta

Oj, det är redan söndag och jag vet faktiskt inte vart helgen har tagit vägen. Åkte iväg till Kvastskaftet i fredags och vi satt som vanligt uppe halva natten och skrattade åt alla tokiga människor som finns på nätet.

Lördagen försvann i ett nafs, blev återigen fotograferad och denna gång sken solen och ljuset blev nå grymt bra.

Idag åkte vi iväg och solade och köpte smörgåstårta som vi just klämt i oss. Gott! Fick dessutom en fin present i form av en nästan anställningsintervju, har gått ivdare och ska senast tisdag lämna in et arbete, skitkul uppgift. Jag kommer nog lägga ut den här när jag skickat in den, men än så länge måste jag nog fila på den tills den ska iväg.

Just nu dricker jag en öl och bara njuter!!


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt det låter. Allt blir gladare när solen är framme. :)