lördag 15 mars 2008

Däckad

Har legat utslagen i dagarna tre. Vad jag gjort för att han däruppe skulle straffa mig vet jag inte...men nåt måste det ha varit... Varför jag tror att HAN haft ett finger med i saken (eller inte bara ett finger, hela djävla armen var nog med), för att han är karln förstås.

Mitt lilla söta huvud har haft så ont, sprängt och bankat. Kroppen har kännts som om den tillhört en pensionär i +90-åldern.. helt skakig och okontrollerbar.

Jag har försökt hänga med här, genom att i allafall läsa, men knappt det har jag orkat.. och dessutom varkar skiten ha satt sig på närminnet för jag minns inte ens OM jag läst inläggen innan.

Såg att Baristan börjat skriva igen, ett kärt och välkommet tillskott här på bloggen.

Nu ska jag gå och sova lite till till.. sen ska jag se om jag inte kan skriva lite mer och uppdatera er om allt sjuk som hänt de senaste veckorna.

*puss på er*

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!
Att bli fistad av gud fader kan inte var lätt;)

Buzan sa...

Fan Magnus, du har alltid så sköna kommentarer. Du är toppen! *löv*

Anonym sa...

*krya på dig*
*kram* Monica

Anonym sa...

Kryapådigkramar! Pözz

Majsanochmalla sa...

Pokkryapådig... Gumman! Du är saknad!

Pok

Mallaskallebangbralla

Buzan sa...

Gud va ni är söt!!! I löv and miss u all

Anonym sa...

Krya på dig med!
Haha "Hela djävla armen"...klockrent!