onsdag 5 mars 2008

Förbannade sabla internet helvete

Ja, så här igger det till..
Jag skriver och skriver.. och så laggar det.. sen händer inget och så står det att jag inte har kontakt med bloger och sen finns det ingen blogg.. sen så skriver jag kommentarer så tar det typ 30 minuter innan jag får upp fönstret.. så nu är det jag som flyttar upp datorn til en fast anslutning. annars kommer jag ju inte ha kunna skriva något alls denna månad.

Uppdatering om mamma: hon fick åka in och göra hjärnrönten i går, men som tur var hittade de inget fel där.

Uppdatering om T: fortfarande sjuk. Men på bättringsväg.
Uppdatering om mig: Jag tränar fortfarande som en dåre. går typ 1,5-2 mil om dagen.. äter nån äcklig tomatsoppa med lök och zucchini i.. och knäckebröd. Dricker mycke vatten och det verkar ju göra sitt ;)


Ja, nu ska jag faktiskt gå och kolla film, är lite pömsig, vaknade 3 imorse och kunde inte somna om. Så ja, det blir kanske en tidig kväll i kväll.

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

HEy... Bejbi!


Där är du ju!

Saknar ju dig... LOOOOOT!


Pok

MallaBuzberoendebralla

Majsanochmalla sa...

Tålamod...tålamod...kram Majsan

Pangbruden sa...

Skönt att höra började undra om du hade dumpat mig.. Puss

Anonym sa...

Aaaargh! Jag är så trött på datorer och anslutningar som lägger av hur de vill. Jag har ett helvete med samma sak.

Jag tror jag vet vilken video du menar. Metamorphosis som Dove har gjort.

Majsanochmalla sa...

Hallå... Sluta ha ett liv!!! Ditt liv är här! Vi saknar ihjäl oss efter dig!

Pok

Malla