fredag 7 mars 2008

Jobbsökeri, födelsedag och vårkänslor

Finns det något som är så tråkigt och tidödande som att söka jobb?

Jag är skitless på det. Speciellt när de där sabla arbetsgivarna inte ens har mage att svara på de ansökningar som kommer in. Fast detta är ju nget nytt under solen. Ville bara kräka ur mig det.

Bonnlivet tär något så fruktansvärt på mig.. jag längtar efter att få åka tunnebana, springa till tåget fast jag vet att det kommer ett nytt om 2 minuter, alla människor, bara sitta vid kajen i Gamla Stan och dricka öl en solig vårdag. Åh,vad jag saknar STAN. Vill ut och festa eller bara sitta hemma hos någon och snacka skit och dricka vin/öl/sprit, bli full och vakna med en elakt grinande bakfylleågren på axeln.

Vadan denna ångest tänker ni... joho, det ligger till så att jag fyller år på söndag... jag ha ringet emot att bli en dag äldre, är inte ålderfixad eller så, men ja, jag vet inte.. jag är nog bara less på allt tror jag.

Men fy vilken jobbigt och deppig blogg detta blev....?? Hur kom det sig, så var inte tanken när jag satte mig. Hmmm.. ska gå ut på morgonpromenix nu och så får vi se om jag kan komma tillbaka och ha nåt annat kul att skriva om istället.



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

10 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Men vännen då!!

Deppa på... Det är tillåtet att gnälla, bryta ihop å gå vidare!

*kramar om*

Pok

Mallaterapeutbralla

Anonym sa...

Tja.. life sucks and then you die! :-)

Sorry! Min livsåsikt är att det är sunt att ha svarta dagar ibland för då uppskattar man de ljusa mer! Allt ordnar sig.. alltid! Och man behöver inte låtsas om att man fyller år.

POK

Buzan sa...

Men det är ju det jag menar, jag bryr mig inte om att jag fyller år utan alt runt om det.. Det ska altid vara ett ståhej, och folk ska fråga vad man önskar sig, dagen innan, om det inte känner mig så pass väl att DE VET vad jag vill ha kan de fan skita i att köpa nåt alls. Uscg så bitter och butter jag låter, kan inte annat än skratta åt eländet.

Puss på er

Pangbruden sa...

Säg åt dom att du vill ha en trevveckorsresa till New york, det brukar täppa till truten på de flesta:-)

Puss hjärtat!

Majsanochmalla sa...

Money talks även på födelsedagar...
När du kommer till stockholm så tar vi o träffs vid kajen, kavlar upp brallorna och dricker öl..
Okay, Buz????
Kramisar Majsan

Anonym sa...

GRATTIS I FÖRSKOTT!
vAD ÖNSKAR DU DIG *FNISS*
MEN VA FAN caps lock på hate caps lock,
Jag kan bara hålla med dig!
Överraskad vill man bli annars kan det kvitta!!
*puzz och kram.. Monica

Anonym sa...

GRATTIS TILL LILLA BUZZAN ;) HA EN FIN DAG ;) KRAMAR I MASSOR ;))mONICA

Anonym sa...

grattis på födelsedagen.
Ta ledigt från allt och njut.

Pangbruden sa...

Grattis snygging!!!! PUSS o kranmi massor!

Majsanochmalla sa...

Grattis Buzantjejjen!

Hoppas du fått en riktigt fin dag!

POK

Mallakalasplanerarbralla