tisdag 4 mars 2008

Åhh va ni är söta

Vad glad jag blev över alla era fina kommentarer!!!

En snabb update.
Mamma är hemma och bättre men fick ta nya prover igår. Resultat kommer idag, tror jag..
Strömavbrott hela dagen igår gjorde att jag inte kom ut på nätet alls...........
Min lägenhet blir troligen inte klar förräns om 2 veckor...vilket betyder ytterligare tid i kappsäck ... *hata*
T är jättesjuk och ni vet ju hur det är när karklar blir sjuka *fniss*.

Livet är rätt så upp och ner just nu.
Vi ses senare.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

13 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hej vännen...

Slit inte ihjäl dig...

Kom å bira med oss ist!

kram

Malla

Anonym sa...

Just strömavbrott gör att allting känns lite mysigt tycker jag. Även om man har rätt att bli rasande tycker man mest bara att det känns lite gammaldags och spännande.

:)

Anonym sa...

Rough times baby! Sjuka karlar vet jag numera allt för mycket om.. tråkar ut mig helt enkelt.. Sen kan han fjäska hur mycket somhelst.. men en sjuk karl.. ja det är banne mig det värst som finns! :-) Puss sweetie.. just speaking english now.. you know:-)

Anonym sa...

Pangis har inte förstått hur det är att vara man och sjuk.
Mina tankar går till T i dessa svåra tider. Hoppas din mamma mår bättre också.

Majsanochmalla sa...

Män är aldrig sjuka... De har bara nära dödenupplevelser...

Be för T!

Pok

Mallahealerbralla.... Man måste ju vara någon slags healer som kvinna... Efetrsom det trots allt finns män!??! ;-)

Anonym sa...

Herregud vilket förtal mot oss killar, jag levde i hop med en kvinna som höll på dö varendaste gång hon drabbades av förkylning. Jag däremot bet i hop och tog helt enkelt befäl över kroppsaset...;)

Majsanochmalla sa...

Hahha... Magnus... Är du säker på att det var en kvinna? ;-)

Pok

Mallarestickebralla

Majsanochmalla sa...

Hahha... Magnus... Är du säker på att det var en kvinna? ;-)

Pok

Mallarestickebralla

Anonym sa...

Kan knappast ha varit en riktig kvinna.. Vi dör inte vi dånar!!! Och kräver ompyssling de luxe.. Muskulösa halvnakna män i turban ska mata oss med vindruvor, choklad och annat gott samtidigt som de svalkar oss med viftande palmblad!

Buz: Miss U

Anonym sa...

Kram på dig ;)Monica

Buzan sa...

Men herregud så aktiva ni har varit här då ;)

Ni är bäst!

Nu måste jag nog läsa igenom alla igenoch sen svara på den. återkommer snart. Måste byta tangentbord. för vissa knappar har sluta funka.

Anonym sa...

va duktig du ´har varit !! läste nånstans du gått ner flera kilo? hur gjorde du? kanske beror på att du just nu lever på luft o kärlighet? ;)
*kram* Monica

Majsanochmalla sa...

Vännen...

Hur duktig som helst är du....

*beundrar*

Grattis!!!!

Pok

Mallamulligfralla