tisdag 25 mars 2008

En av fem

Vi är fem stycken som slåss om jobbet jag vill ha. Jobbet som jag redan tycker ÄR mitt. Jag vill ha det! Det är ju för tusan skräddarsytt för mig. Då passar det ju sig inte att NÅGON annan sitter på min stol, vid mitt skrivbord och utför MINA arbetsuppgifter, eller hur?!? :)

Idag var jag där på en första intervju, det gick kanonbra. Tyckte jag i allafall.

Fick tom en guidad tur på kontoret. Träffade en av cheferna, några av programmerarna, en säljare... osv.. De var jättegulliga, och jag fick veta lite om deras arbetsuppgifter, eller det var kanske för att JAG var så nyfiken och frågade.. Tror på att visa att man är INTRESSERAD. Men vi får se..

Så alla ni som hållit tummar och tår, andan och käften.. snälla gör det i en vecka till.. det verkar ju FUNKA SKITBRA!!!!!

Nu ska jag ta ett varmt bad och sen sova...eller inte.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

4 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Allt för dig raring!


Pok

Mallakanintejobbabralla

Pangbruden sa...

Ditt ditt ditt.. Jag håller tom i skrivbordskanten!!! POK

Anonym sa...

*håller tummar o tår*
Sitter på skrivbordet och *dínglar med bena*
serverar dig en kopp kaffe på ditt skrivbord;) *kram* monica

Majsanochmalla sa...

Jobbet e ditt annars så skickar du dit pangigs med byssan i högsta hugg....kram Majsan