lördag 29 mars 2008

vaginadagen

Läste hos Pappa C att det var INTERNATIONELLA VAGINADAGEN idag (Internationella vaginadagen är en feministisk dag som infaller den mellan 14 februari och 31 mars och är en reaktion mot våld riktat mot kvinnor. I Sverige introducerades dagen av RFSU)?

Va e det för nytt påhitt?
Dock tycker jag att ni karlar ska vara glada för denna dag.. för vad tror ni de små "mössen" vill fira med? Trosskydd? Nää.. de vill snaska kotte.

Så BUSS PÅ!

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

13 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Tack! Där stod du för lördagens skrattsalva!

Buzan sa...

Mona: Så lite så :)

Anonym sa...

hahah!! jaa.. även fast jag helst inte vill befatta mej med det där totalt urspårade feministfolket.. så verkar dom ju för en gångs skull ha infört nånting riktigt kul å bra! men inte bara snaska kotte.. det borde vara fritt fram att sätta sej i vilket ansikte man vill.. heeela DAN!!!

Anonym sa...

man kanske ska gå in å raka dit ett sött hjärta eller nåt. bara för å fira att mufflan fått en alldeles egen dag att tas om hand å uppskattas på? *skrattar*

..i brist på annan å mycket roligare sysselsättning...

Anonym sa...

Skit också jag som är ensamstående ikvll..:-) Får väl fira för mig själv då.. hahahhahah Lööv

Proclaim sa...

Haha ja så tossigt.
Dagen pågår på 3000 platser runt om i världen....knasigt!!!

Anonym sa...

AHA!

Är det det jag skulle ha fått göra alltså!!

Hm så dags å komma på det så här dagen efter.

Anonym sa...

*asg*
hahahaha skott i råttan hahahahahhahah Du er kul!!
Monica

Majsanochmalla sa...

Vaginadagen!??! Okej.. Stora kukdagen.. När kommer den då?

Pok

Mallasexsugenbralla

Anonym sa...

nej! är det sant?! det kan ju vara det mest tragiska jag någonsin hört ju...

hon har ju onekligen inte alla skruvar inne i tapeten den där kvinnan alltså..

då ska jag fan lägga upp "joel, sveriges mäktigaste man enligt västra götalands befolkning"

För det har ju hanna sagt under tiden vi hade sex en gång ;P

Anonym sa...

och för att vara totalt otaktisk och svara på vad min flickvän skulle kunna använda en vibrerande tandborste till i sovrummet..

"moraltanter håll för ögonen"

Onanera givetvis! Klitorisstimulans!

AAAH!

Anonym sa...

ja vi har ju msn ;)
hur har det gått med jobb o lägenhet? *kram*

Anonym sa...

HAHAHA! You are nasty! :) Jag har aldrig hört talas om vaginadagen.

Låter lite..ja..fel.