fredag 28 mars 2008

Lite smått och gott

Nu händer det saker vill jag lova.

Har varit på dejt och träffat mannen jag skulle kunna gifta mig och få söta barn med. Snacka om pirr precis över allt. Dessutom kunde han kyssas och fan va najs det var! Nu släpper vi det och ni behöver inte fråga för jag tänker inte svara förräns vi har nästa dejt.


Sonens alla papper är klara så drar han snart till Japan. Skolan börjar den 21/4 men han hade tänkt göra Tokyo och andra ställen först med sin kompis som är där nu. Hans blogg måste ni bara läsa. Jag har länk till den brevid - Peter - doing Japan, och kom i håg att kommentera. Han kommer nog i gång med den igen nästa vecka... men redan nu finns ett kort inlägg.


De ringde från arbetsplatsen jag sökt jobb på och vill ha dit mig på en andra intervju. Nu på måndag. Yes.. Fan va najs

Nu ska jag lägga mig och kolla film.. och le..det är jag fan värd.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

12 kommentarer:

anna wintour sa...

hoppas han dumpar dig
ha ha ha
nä jag skojade bara

Anonym sa...

Glory och jättegrattis!!!

En karl som (förutom att han är karl) dessutom kan kyssas. Såna har man inte sett många av.

All lycka till.

Majsanochmalla sa...

Wow... Nu är det din tur bästa Buzan... Hångla!??!? Hmmm... Har nästan glömt hur man gör... Lyllos!

Men det är du värd!

Pok

MallaBuzanfanbralla

Anonym sa...

Släpper det? Eller hur? Hur mycket hångel? Var hånglade ni? Vem började hånglet? Hångel med eller utan tafs? Nååå....spill your guts girl...;)

Anonym sa...

MYSKO JAG LÄMNADE ETT MEDDELNADE FÖRUT MEN DET FASTNA EJ!;(
Läser ditt inlägg ska inget fråga ;) väntar med spänning till nesta hångel *Ler^* Kram Monica

Buzan sa...

Tack för alla comments folks, ni är bäst, ja, med vissa undantag då :)

Magnus: Du får vänta! :) Fast jag kan ju avslöja att det blev mycket hångel, överallt, går väl inte att hångla utan tafs heller, tror vi börja lika snabbt med hånglet bägge två.. eller ja vet inte.. det var nog han.. eller så var det jag.. *harkel* Hur som helst så var det ett najsigt inslag i mitt liv..

M&M: Vadå, trodde nuihade hångel hela tiden, du och Baristan gör ju inte annat. Majsan har väl VD'n fortfarande va?

Pappa C - Eller hur.. du ska bara veta hur många grodor jag pussat och de blev paddor istället... Bläää :)

Buzan sa...

Oj, nu ramlade mitt inlägg till dig bort Monica: Du är för söt! *löv* Du kan ju smygläsa vad jag skrev till Magnus, men lova att inte säga nåt ;)

Majsanochmalla sa...

Jag hångel!?!?

Vad vet du mer om mig!??! ;-)

Pok


Mallahångelsugenbralla

Majsanochmalla sa...

Supernajs...ja hångla på, gift er, få knoddar...eller nått...kör på bara, because u´re worth it girl!!!
Majsan

Buzan sa...

hahaa.. ja, snälla kan det få bli så;) Du och Malla är oxå sjukt värda!! Jag älskar er!

Buzan sa...

Kanske ska tillägga att det INTE är 19-åringen, utan en 40-årig engelskman.... Oh my god... När ska jag sluta babbla... :P

Pangbruden sa...

Nämen hallå! Nice nice nice.. säger som Magnus.. vill veta mer.. alla snaskiga detaljer tack!

Hoppas även din son drarigånge n blogg! Peppa honom till det!

Puss o kram du vackra och lyckliga i vårsolen!