onsdag 2 april 2008

Lurad

I går var det som bekant 1 april och skämtets stora dag. Jag är inte mycket för att reta och driva med folk, men ibland tar jävulen i mig över och jag blir en bitch.

Det finns en person som gjorde rätt stort intryck på mig och som var en jävel på att hångla. Men det var tydligen det enda positiva med karlkräket, fan att man bara hittar på muppar.

Nu undrar ni vad som hänt. Ja, faktiskt ingenting, egentligen. Bara att herrn är lynnig, barnslig, envis och förbannat svartsjuk.

EX: Jag skulle på intervju i måndags och ansåg inte att jag hade tid eller lust att träffa honom sent på söndagen. Han vräker då ur sig saker som: han var ju ändå inte intresserad, vem trodde jag att jag var, varför skulle han vilja träffa mig sen då? osv . Ni fattar vad jag menar va? För att sedan sms som en galning och fråga saker.. tänker du på mig, vad gör du? Jag saknar dig. Förlåt. Är chefen sexig?

Hallå.. *suckar djupt*

När jag sen ringer upp vägrar han svara. Han svarar inte heller på sms eller msn.

Orka med dumma idioter.

Igår fick jag nog! Bitchen tog överhand!!!

Jag visste att han hade ett spraykonto, så jag registrerade en verbal tjej (tio år yngre och med foto) som gillade kinky sex och natruligtvis med ett så tilltalande namn som backyardbabe ... hahaha.. Varför jag kommer på såna saker vet jag inte. Men alla killar tänder på brudar som gillar kinky sex har jag märkt.

Hon gick till hans sida utan att säga något och vips var han inne hos henne.. han skrev ett mess där han frågade om hennes namn..varför hon valt det osv.

Jaja, messen gick fram och tillbaka i över en timme.. Hon berättade att hon gillade än det ena än det andra och han svarade att han gillade bla och bla. Det blev riktigt hett där ett tag (jag har lärt mig mycket av malla och majsan blogg kan jag lova). Blev nästan lite sugen mitt upp i allt snack om sex.

Hur som helst så bytte de mobilnr (jag har ett nr som jag sällan använder så det gav jag bort) och när han säger att han vill träffa henne NU för han vill ta henne på hennes kontor så höll jag på att dö av garv. Men hon svarade bara att hon inte hade tid och han hade väl nåt gammalt ex han kunde ringa och sätta på istället. Och gissa vems telefon som började ringa... hahaha... buzans?? alldeles riktigt.. vad billig jag blev då?!

Jag svarade naturligtvis och låtsades som ingenting. Sockersöt och inställsam. Om jag ville träffa honom?? Absolut!! Ville ju inget hellre. (not)

Men sen kom min bror helt plötsligt (eller hur??) och jag var tvungen att hjälpa honom så vi fick skjuta lite på det. Han smsar som en tok och det blir bara sjukare och kåtare sms ju längre tiden går.

Då får jag en snilleblixt.. tyckte jag då i alla fall
Backyardbabe börjar smsa med honom och berättar att hon sitter på ett hak och är så kåt.. och undrar om han har lust att träffas.. och han säger naturligtvis ja. Han han slutar helt smsa mig. Svarar inte när jag smsar och återigen vägrar han lyfta luren.. men han fortsätter smsa Backyard. Det slutar med att han är på väg till det stället hon INTE är på och hon smsar att hon hittat en annan kille och är på väg därifrån.

Han blev skitlack.

Kanske inte världens roligaste aprilskämt..dessutom fick jag aldrig chansen att säga april april din fucking sill.. däremot fick jag ett sms kl 3 imorse där det stod - att han fattar inte hur jag kunde lura honom så där..

It takes one to know one - heter det ju.

Har inte fått något svar på min förklaring att JAG har minsann inte gjort något alls!


Vi får väl se om det blir någon fortsättning på denna roliga story.


*glöm inte att rösta*


BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

18 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Oh fy i helvete vad roligt, men vet du, du skulle själv ha suttit på det där stället, och när han klev fram, helt förvirrad, bara sagt fuck you ditt jävla arsel, och gått därifrån!

Buzan sa...

Det kommer .. jag lovar :)

Det ligger redan på planeringsstadiet. hahaha.. måste bara ha någoinstans att slagga så sent i stockholm ;)

Anonym sa...

Hahahahahahahahahah You just made my day darling! LÖÖÖV

Anonym sa...

JA!! Vilken SPÄKELSE!!!

Han kommer ge igen ska du se! Var beredd!

Buzan sa...

Pappa C.. jag är beredd.. kan du ge mig tips på vad han skulle kunna tänkas göra?? ;)

Anonym sa...

Han kommer börja lämna (under ny pseudonym då) små LAGOM söta kommentarer på din blogg. Inget raggande bara att det var bra skrivet. Lite med glimten i ögat kanske.

Hålla på med det i en vecka. Varje dag. Fast bara en gång om dan. Rätt sent på kvällen. Lite accellererande. Lite trevligare varje gång.

Sen kommer han så småningom i en bisats efter nån vecka säga "Söt bild förresten...". Inte så mycket mera än så.

Efter detta så kommer han sannolikt maila dig på buzliv-adressen med ytterligare kommentarer istället för att sätta dem i mailen.
Försöka jaga upp nån dialog mailvägen alltså. Skriva en hel avhandling om ditt inlägg.

Nästa gång avhandlingen skall upp så kommer han föreslå att du skall få den på MSN (ny pseudonym då) istället - mycket enklare - och roligare eftersom det blir en dialog istället för föreläsning.

Sedär ja.

Då är halva inne.

Sen kommer han vara lite lagom svåranträffbar på MSN. Nån gång dissa dej helt - han har ju massor att göra. Ibland svara kort och lite surt.

Gör så en vecka.

Sen viker han en hel kväll då han bara pratar med dig. Inga sexiga påhopp. Bara prat. Försöker du limma på honom så styr han av det med lite humor.

Total frånvaro i ett par tre dagar.

Sen dyker helt plötsligt upp igen! Å då vill han träffas. På fika.
Som han inte kan komma till - men han kan ses senare på kvällen.
Middag alltså!

Sen sitter du i festblåsa på restaurang deluxe och sippar på ett glas rosé.

In kommer kyparen med ett lackförseglat brev.

I denna ligger en fläskig bild på honom NAKEN med ordet "FETBLÅST" printad rätt över.

Kanske nåt sånt?

Anonym sa...

"män tänder på kvinnor som gillar kinky sex" ! vilket påhopp.'
JAG och MAJSAN har INTE haft sex!
JAG och MALLAN har INTE haft sex!

Anonym sa...

hahahah PAPPA C, vet inte vad dom säger i Uppsala, men det där var jävlar i mig en C-uppsats

Anonym sa...

Asså hon bad om det :)
Frågar man hertiginnan så var det väl ett par tre doktorsavhandlingar.

Anonym sa...

GlÖMDE EN VIKTIG GREJ!

Han måste droppa den här livsviktiga linen (också helst i en bisats):

Jo förresten så drömde jag om dej i natt (med mjuk röst).

Du blir naturligtvis väldigt nyfiken och DÅ byter han bryskt samtalsämne och debatterar Mugabes utgång i Zimbabwe. Konsekvent. Han VÄGRAR sen besvara övriga frågor runt detta...

Pangbruden sa...

Barista: Tror jag inte på..:-)

SKONILSSON GRUPPE sa...

Buzan: Galet... du borde ha fått honom att sätta sig bilen och köra några mil... och vänta vid Bålsta eller nå't. Sen skulle du messat honom från din lur och undrat va fan han gjorde på en grill mitt i natten? "En vän såg dig, du såg ut som en skyldig loser" eller nästa gång, se till och sätt honom någonstans så åker vi dit och tittar på honom. Oj, vad vi ska titta!

Sen.. så har jag 3-4 i veckan av dessa BACKAYARDBABE, BEGGINTOGETIT, RUMPSHAKER, LUVINIT, TEENANDPROUD som vill chatta upp mig. Jag är så ointressrad det gör ont... i fortsättningen ska jag skicka dem till Pappa C... han verkar skolad i det larviga spelets sköna konst. ;)

Men vilken story. Så sorglig och tragiskt komisk. Tror jag ska bryta ihop nu.

Buzan sa...

SN: Nej inte bryta ihop.. jag tackar och bockar för ert stöd. Ni/du e fan underbar/a!

*kyss och hångel*

Baristan: Man kan vara tänd på nån utan att få sex..visste du det? ;)

Anonym sa...

jag förnekar all inblandning i just DEN kvällen. det kan inte ha varit jag. eller?
vaffan fråga dom 2 istället.

Anonym sa...

Skonilsson tack så jättemycket för erbjudandet, men all min kunskap är fiktiv. Jag har googlat mej till allt som är värt att veta om kvinnor och har således mycket begränsad erfarenhet.

Buz: Fortsätt att driva med ditt ex och håll oss uppdaterade. Kommer att bli en ljuvlig lajvsåpa.

Majsanochmalla sa...

Hhahha... Har vi inte haft sex... Baristabejbin¨... Åhjo...

Du vet bara inte om det... ;-)

Många våta drömmar om dig!

Pok

MallapåGBralla

Majsanochmalla sa...

Å förresten... Buzan... Jag ställer upp om du behöver assist på att blåsa den där jävla kåtbocken... Sicken looser!

Pok

Mallaganskakåtocksåbralla

Buzan sa...

Malla: säkert att du inte bara säger så för att du vill ha honom i säng ;)