fredag 18 april 2008

bappelsin gubbjävel

Sitter nere i restaurangen och tar en öl ihop med lite andra trevliga människor och rätt som det är frågar en tjejen om jag har fått soleksem...
-Näää, säger jag, Vadådåd??
-Du har en massa röda grejer i ansiktet
-ja, sa jag... är det det som kliar... ??
-Mhm.. säger tjejen.
- hmm, *funderar* Inte sol.. det enda jag käkat idag är apelsin... Kan man vara allergisk mot det?
-ja, jag är dte , svarar tjejen.
-hmmm, säger jag och fortsätter dricka öl.


Nu 4 timmar senare är utslagen borta, lixom jag.. typ.. ingen mat och masa öl är ingen bra kombination.. nåt jag vet med sällan kommer ihåg att jag vet.. jag lär ju lida för det imorgon... so what..

Dessutom lär jag ha ont i hela plånboken.. gick och shoppade loss totalt idag.. 2500 pix som jag inte har gjorde jag av med.. tjena!!!

Men nu har jag snygga kläder att svassa omkring i på nya jobbet..

Ha en trevlig kväll.. nu ska jag ta ett glas cola och kolla lite film...

krama om varandra i trafiken...



BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt detta låter :)

Och skönt med nya kläder. Pengar är till för att utbytas i livskvalite!

Och förresten - fint att du gillade min melodi. Men jag kan inte drömma om att du behöver sitta där!

Pangbruden sa...

Ibland bara måste man unna sig saker!

Finfin lördag snygging!

Majsanochmalla sa...

Du var värd dom kläderna... Och dom ar värda dig!

Tror du är snyggast i lilla stada...

Pok

Å ha en underbar helg...

Pok

Mallavillocksåhanyakläderbralla

Anonym sa...

Monicaharröstat;)

Bappelsinjävel hahah den är kul, kommer ihåg den från radion, ;)

Anonym sa...

Fan... öl bevisar åter igen att det är kuren till allt.. för du inser väl säkert at det var därför utslagen försvann...


Svar på din kommentar finns i inlägget btw...