söndag 13 april 2008

Dötrött

Kan någon förklara för mig vad jag gör uppe 5.30 en söndagsmorgon??

Det börjar bli en otrevlig vana detta att vakna tidigt och dessutom har det en ännu vidrigare bieffekt.. jag är sjukt trött typ runt nio (på kvällen så klart) och somnar ovaggad om jag lägger huvet på kudden då.

Det enda positiva i det hela är att jag får rätt mycket gjort när alla andra sover och inte kan störa mig. Med typ saker som att dra ut min strömsladd.. :P

Hinner dessutom kolla runt på andra bloggare och jag har hittat några nyasom jag bara älskar, min nya favorit är Daniel Da Silva - Lets dance hunken ni vet!

Han har börjat blogga igen och jag är glad för det, han får i alla fall mig att skratta, både en och två gånger, med sina skruvade inlägg.

Sitter just nu och pillar på en ny sajt som kommer att lanseras snart.. det blir den absolut ballaste sajt ni kan tänka er... Lovar att lägga ut urlen här sen.

Nu ska jag iväg och sola lite... och har det slutat regna sen så kanske det blir en promenad, annars får jag använda den där träningsmaskinen som står i gymmet. Måste ju bli av med de där onödiga kilona som envisas med att hänga sig kvar.

Så här snygg är jag nu.. fatta hur snygg jag kommer vara till sommaren ;)


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

10 kommentarer:

Anonym sa...

Shit har beach-08 redan startat???

Buzan sa...

bitch 08 menar du va?? ;)

Anonym sa...

Trädgårdsjobb funkar också har jag hört..suck

Majsanochmalla sa...

Shit girl u look great!!!!

Buzan sa...

Jupp, majsan, det var du som sa det.. Man blir snyggare om man blir smalare.. då får jag väl bli smalare ;)

Pangis: Ja, men du är ju redan skitsnygg och smal! Lej ut det på nån knubbgullig sak i byn ;)

Anonym sa...

Ja helt klart! Det blir solarium som gäller ett tag framöver.. så man får tillbaka konturerna igen! *s*

Anonym sa...

den ballaste sida som vi kan tänka oss? du sätter förväntningarna rätt högt.. min drömsida är ganska ball ska du veta ;D

hahaha

Buzan sa...

Joel: Okidå, men nu menar jag inte utseende mässigt utan INNEHÅLLSMÄSSIGT ;)Det framgick inte kom jag att tänka på nu.. Tack för att du så fint påpekade det! ;)

Anonym sa...

hehehe... jag har rätt stora förväntningar innehållsmässigt också..

en beach-joel almenacka t.ex..

dagens lilla goding (nej, inte en brud utan ett kort på en godissort.. vad tänkte du snusko?)

och massa massa tokroliga citat..

är det det?

Buzan sa...

Joel: U right! En sån måste vi ha.. när kan jag komma och fota??

Alla andra killar får oxå vara md.. kanske en bloggkille / månad? Istället för heta brandmän ni vet.. fan..detta var ju en bra idé.. kasnke att jag ska ta och radera detta inlägg nu.... Nej..