fredag 4 april 2008

Dåså / Dozo

Det är bara att välja vilket som passar er bäst.

Dozo passar mig.. varsågod (på japanska) till ett jobb! Börjar den 21/4. Tack ska ni ha!!!!

Ni behöver inte hålla andan, käften, tummar och tår längre..

Nu är detklart. Nu tänker jag dock be om nåt annat.. Är det någon som vet nån som vill hyra ut sin lya i Stockholm... Jag verkar ha oflyt där.. kommer hela tiden som #2 på alla erbjudanden och då är det ändå INTE jag som får den..

Puss på er och snart ska vi samlas vid kajen i gamla stan och dricka pilsner tycker jag. Mycket snart.

Och så röstar vi *pekar ner på den svar/vita bilden* Klicka där...

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

10 kommentarer:

Anonym sa...

Woho!!!
Storslaget!

Jag bugar och gratulerar!

Anonym sa...

Grattis grattis! Dom är värda dig! Kram

MonasUniversum sa...

GRATTIS bruden! Jösses vad kul! Och det var ju synd att jag inte visste något om lägenhetsbehov för 3 månader sen: blev tillfrågad om jag kände någon som ville ha ett förstahands-kontrakt, japp, dagens sanning. Visserligen en 1:a, men den låg bra!

Ska hålla porerna öppna! Och ha en kalashelg! Och hälsa Baristan, din förrädare!

Buzan sa...

Mona gosis.. jag har sökt lya sedan november ;) Men jag älskar dig ändå! :)

Jag kommer nog inte besöka baristan i helgen.. men väl i veckan då jag ska lämna grej på min gamla arbetsplats och bestämt att jag vill HA GODASTE PASTAN I STAN, samt en fin latte efter.. trots att jag vet att det går mot alla världens regler att dricka mjölkat kaffe efter maten..

Skit samma.. god latte är god latte.. sen att man får glutta på både baristan och hiphopp gör ju inte saken bättre ;)

Valen kommer vara så saknad. Chefen.. minns fan inte vad Baristan kallar han för.. lär nog dyka upp och han är ett alltid lika trevlig tillskott i miljön som något annat. Glad, charmig, pratglad och just precis italienare.. Dom går fan inte av för hackor dem inte.

Du måste sluta vara "arg" (jag jag fattar ironi och detta är ironi ;) ) på mig för att jag inte kan avslöja Baristan. Jag har lovat! Mitt ord går före alla mina vänner. Sorry.

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
dÅ KAN JAG SLÄPP NU ! Har suttit lite krokigt dom sista dagarna! *phu*
Lägenhet har jag inte , svårt dom sjutton ,men kolla in på stena fastigheter , dom kan ha i blnad kanske inte ställa man vill bo,men å andra sisdan kan det vara bättre än inget!
Värmdö bostäder också ! Monica

Buzan sa...

Monica, tack! Du är bäst! Och saknad! *löv*

MonasUniversum sa...

Haha, hann svara dig hos mig, innan jag såg ditt senaste!

Sorry för lgh:n, det är inte så länge sedan som jag hittade dig!

SKONILSSON GRUPPE sa...

Då ses vi där, på Coffee By George!

Grattis till giget!

Buzan sa...

SN: släpp loss för fan.. inge fika nu.. nu ska vi bira och ha najs och softa.. kasta kostymen och bara follow the flow ;)

Ni/Du e great..

Majsanochmalla sa...

Buzan... Hoho... Världens mest tillknycklade Malla här...

Bira behövs!! Nu!!!

Fan bruden! Lägenhet 2 rok fanns ju här nyss... Ska leta vidare för din räkning...

Pok

MallapåGbralla