fredag 11 april 2008

#??!#$$&//

På allvar så undrar jag om jag är adopterad! Jag kan inte på något vis tillhöra denna familj som är så förbannat sluta i huvet!!!!

Kommer hem från stockholm och finner elen till "stugan" jag bor i utdragen! Ok, de drog ur sladden, jag var i stockholm.. jaja.. datorn funkade ju i allafall hjälpligt när jag slog på den igen... Men när jag sitter och jobbar slocknar allt igen! FAN DJÄVLA SKIT!!

Min bror hade bara dragit ut sladdjävlen igen (och ja jag vet att jag svär, men jag är förbannad)
Jag frågar om han är dum i hela huvet eller bara tänker med utsidan? Han blänger på mig och säger att han kunde ju inte veta att jag var hemma. Näää, gud va jobbigt att gå 10 meter och sticka in huvet och kolla då va?!?!!!!


Sitter halva kvällen och försöker få skiten att funka utan att cpun står på 100%!

Dagen efter har jag nästan fått skiten att funka, vad händer?!?!! Jo, bror drar ut sladden IGEN! Dessutom med samma lama jävla ursäkt!!! Jag kan fan inte vara släkt med någon som är så jävla dum!!!!


Nu nästan 30 timmar senare har jag åter fått datorn att funka så pass att jag kan blogga. Kul för er va??

Suckar ännu mer när jag på pappas fråga om jag är klar med grejorna som han bett mig göra... Nää, fråga Bror varför, han bör kunna svara på det! Och pappas kommentar är att jag får ju skylla mig själv att jag bor där.. Ja, eller hur!!! Nu är det fan jag som flyttar....

Bajshoror!!!!!!!

Så där ja!






*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Å dra mig baklänges, här OSAR det! =))

Anonym sa...

*skrattar* flåt ;O
Men lite kul var det ! hoppas du hittar lägenhet snart har u tittat på dom jag tipsa om stena fastighter o värmdö`??

Buzan sa...

monica.. mejla mig de uppgifterna.. har inte fått de tidigare!!!
*kram*

Majsanochmalla sa...

Ja ha vi hör att tonläget anger att det inte blev nått skott i råttan i stockholm..... Ut med ny råttfälla...

Pangbruden sa...

På dom bara!

Anonym sa...

Hahaha, "bara tänker med utsidan". Den hade jag aldig hört förut! :)

Men jag förstår dig. Internet här tycker om att gå på strejk som den vill och det är ett rent helvete att få tillbaka det!