tisdag 22 april 2008

Första dagen

Tänkte väl berätta om min första dag på nya jobbet då!?!

Var tvungen att ta ett tåg som kom fram 35 minuter innan jag skulle börja kl 08.00. Annars hade jag fått flåsa in där ett par minuter över, och det är ju inte poppis första dagen.

Tog en latte i gamla hötorgspassagen, ni vet det där draghålet, där det låg en korvmoj på drottninggatan, en butik till vänster och en frisör till höger.. ??

Träffade på säljchefen och vi tog sällskap upp till kontoret. Dagen bestod mest av att vår produktionsledare gick igenom en massa, om företaget, om produkterna, om de anställda osv osv.

Sedan blev det lunch på RESTAURANGEN, fint värre och gott.

Eftermiddagen bestod av lika mycket intro och vi slutade runt fem.

Gick och beställde tid för påfyllnad på naglarna.. satan i gatan va de växer nu...

Väl hemma slängde jag in en bit lasagne i micron, sedan la jag och kollade film.
Telefonen ringde och det var en tjej som ringde angående att jag svarat på en annons. Ska iväg och kika på ett rum i en 4:a mitt i stan i dag. Bara knappt 1000 meter till jobbet. Vilken lyx det vore va??

Nu ska jag frukostera och fixa partyfeja. Sen iväg till jobbet.
Tjingeling!


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Stort! Jobb mitt i smeten.

Jag gratulerar!!!

Anonym sa...

Uppe med tuppen. Kul att du hade en fin första dag! Håller tummarna för boendet!

Anonym sa...

Oo, vad mysig det nya jobbet låter! Alltid spännande med nytt!

Jasså, du har naglar. Jag provade det först för tre veckor sedan. De började spricka kort därefter så jag var tvungen att ta bort dem.

Var gör du dem någonsans?

MonasUniversum sa...

Grattis! Men jävlar vad fattig du kommer att bli...affärer överallt...dyyyyrt..

Majsanochmalla sa...

Låter ju toppen med allting!

Grattis vännen!


Pok

Mallahållertummarnafördigbralla