måndag 7 april 2008

Lunchdejt

Idag var träffade jag damerna med stort D. Eller egentligen M då.. Som i Majsan och Malla.

Det var helt perfekt. Vilka kvinnor!!! Im in LÖÖÖÖV!

Träffa Majsan och röda rakten på Centralen. Vi åkte till söder för att plocka upp Majsan. Det tog sin lilla. Men det spillde vi inte bort utan Malla och jag pratade om allt mellan himmel, blogg och jord.

Vi intog en sen lunch på Götgatan och skrattade och hade det dömysigt.

Jag är såååå dålig på att återge såna här saker så ni får vänta till Masjan och Malla skriver SIN version.. det blir mycket roligare :)


Jaja.. datum för bloggträffen är spikad. Ser framemot den och FAN ta er som inte kan komma!!! *spänner ögonen i*

Nu är det där lösenordsgrejen borta så jag antar att det innebär att min blogg inte var så jävla kass då! *pustar ut* Då kan jag fortsätta ett tag till ....

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahha... Du är också en dam med stort D!

Gulligaste Buzan i stan!

Pok

Mallatröttbralla

SKONILSSON GRUPPE sa...

Tror jag såg er. ;)

Majsanochmalla sa...

Var det inte så att du önskade att du sett oss? ;-)

Pok

Mallaspionbralla

Buzan sa...

Eller var det han som Majsan såg komma in på fiket.. med det smala benen? ;)

Pangbruden sa...

Jag är så jävla avis att jag svär och är svart i trynet! Själv fick jag minsann bara ränna omkring i kalla Närke..utan er..!!!!!!!!

Majsanochmalla sa...

Christer Lindarw va ju det ju...och malla vänder sig om o tokglor....mallaintefinikantenbralla.....
Trevligt hade vi....måste ske snart igen...visst Buz!!!!