onsdag 2 april 2008

Suck och stön

Det har varit en nervig dag...

Jag återkommer imorgon med detaljerna.

Mer eller mindre fått bekräftat att jag har ett jobb på nya stället. Nu är det mer vilken position. De vill att jag tar en annan tjänst. Som är grymt mycket bättre.. inte mig emot.

Exet.. ringer och smsar som en blådåre till Backyardbabe (som är jag då utan att han vet det) Suck! Snacka om att han är tänd på rätt person i allafall... ;)Me all the time lixom.

Måste sova har setat med en klurig uppgift i flera timmar och nu måste jag bara sova .. kommer nog dock att vakna runt 4 som vanligt.. Om någon annan är vaken kan ni ju hojta till då..

Tills dess - sköt om er.


*och så glömmer vi inte att rösta pekar på den svart/vita saken där nere.....*


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

va f*n ska du upp 4 ocg göra!!
Lägg dig lite senare istället!
Spark i arslet, håller tummarna
*kram* Monica...

MonasUniversum sa...

Oj, vad roligt! Jag håller alla tummar och tår!

Anonym sa...

Oj. Lycka till.
Kör hårt med det där exet nu! Jag väntar med spänning!

Pangbruden sa...

Grattis vad spännande! Den där mannens sms skulle jag ignorera helt om jag voprde dig både sms till dig och till ditt alter ego. såna tokjävlar är inget att ödlsa energi på. Kram

Majsanochmalla sa...

GullebästaBuzan...

Jag fortsätter hålla tummarna!

Mallaslåknutpåsigsjälvbralla