onsdag 16 april 2008

Ståupp sittner

Jag har vid flera tillfällen nu slukat tv-serier i brist på annat att göra. Just nu är det Seinfeld som går på a-rotation, skulle man kunna säga. Har just pllöjt igenom S1, beståd iofs bara av 5 avsnitt, så det var ju inte så tidskrävande. Men skojigt.

Det som slår mig först är att Jerry ser så ung ut.. och så kommer jag på att Pilotavsnittet är från 1989 och de andra fyra spelades in under 90-talet... Så det var ju inte så konstigt.

En serie som jag ska plöja igenom snart är The Wire, en grymt bra polisserie.

Sen har jag som önskemål att se hela Sex and the City... nån som har den på DVD??


Bara för att jag pratade om att jag inte skulle ta någon mobil från jobbet så fick jag lämna min min nya på lagning... Tur man har garanti. Men nu beställde jag i alla fall en jobb telefon. Lika bra om något händer.

Vad som hände med min? Jo, det har varit glapp till minneskortet på den och nu har den tom börjat frysa.. och den är bara 3 månader gammal.

Jobbmobilen blev en Sony Ericsson W660i - i'm a musiclover juuuu

Haha.. Jag säger bara det NOKIA.. däck kan ni göra bra i alla fall;) Och gummistövlar.. eller vart har jag fått det ifrån? *förvirrad*



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå dom gör gummistövlar med:-) Själv har jag en W760i.. Taskig kamera men bra musikmobil..och det är väl det som räknas:-) fin dag nu drar jag till stan och fikar!

Anonym sa...

Det roliga med Seinfeld är ju att Kramer inte alls är så skruvad i början av serien som han är i slutet.

Anonym sa...

Magnus: Helt rätt.... men tänk vilken spoiler detta hade kunnat bli ;-)