fredag 25 april 2008

Summasumarum

Alltså vilken vecka!

Den har varit hur bra som helst. Fick jag välja så skulle jag nog vilja vara kär i den här veckan, ett litet tag. Den har varit så sabla positiv, bra, rolig, givande... *rycker på axlarna* .. .. ehhmm.. hittar inte ord för den helt enkelt.. (Men typ så borde en karl vara också ;) )

...och veckans bästa citat stod Smajlet (en tjej på jobbet som heter nåt helt annat) för.

Vi sitter och äter lunch på vår gård, och pratar nyttig mat, träning och annat sånt och kommer in på ämnet VÅG, ni vet sån man ställer sig på och får reda på sin vikt, inte så skoj alla gånger, men det är bra att ha, koll på alltså.

Chefen hade köpt någon som kunde mäta kroppsfett, vatten och andra saker.. (fråga mig inte hur det går till.. har inte den blekaste..) Den hade ju bra funktion sa någon, då säger Smajlet: "Jag var på ica igår och köpte en våg, BARA för att den var så snygg".

Idag hade vi after work, vi = 3 singoalla, så kommer vi att heta hädan efter. Vi är alltså de tre singelbrudarna på jobbet, på en hak brevid jobbet. Solen sken, det var helt ok.

Veckan sughändelse stod jag själv för tror jag eller om det är de jag var hos...vet inte riktigt ännu.

Jag var i allafall och fixade mina naglar igår.. tar av mig mina ringar... lägger de i ett fack i väskan..eftersom detta är på Åhlens ställer de väskan innanför disken. jag tänker inte alls på mina ringar förräns i morse då jagh märker att de inte ligger i cväskan. OCH JAG LOVAR ATT JAG VÄNDER UT OCH IN PÅ DEN...

Jag går dit på lunchen..men de har naturligtvis inte sett några ringar.. *suckar*

Nu ska jag ta och läsa i kapp på allas bloggar.. har inte haft tid med det i veckan...

Tjingeling och kom ihåg att krama varann i trafiken ;)


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

nääämen va fan- va tråkigt!!
Var det nån som såg kanske att du la dom där ;( ingen kul,avslutt!
Men annars verkar du ju haft toppen ;) lägenhet``?? Monica

pst jo det var jag som fixade vispen ;)

Anonym sa...

Men så trist! Jag skulle bryta ihop om min vigselring försvann. Maken letade länge för att hitta en hjärtformad (liten) diamant till den.
I övrigt verkar ju veckan ha varit toppen. Som tur är. Roliga kollegor är guld värda!

Pangbruden sa...

Trist med ringarna! Dom dyker upp det gör dom alltid.. när du minst anar det.. men man får ju panik ett tag! Kul att nya jobbet är kalas! Heja Buz! Kram

Anonym sa...

Surt med ringar!!! Men ljuvligt med de nya polarna - och det nya jobbet. Låter fantastiskt!!

Anonym sa...

Men usch, jag skulle bli rasande efter en sån grej. De dyker nog upp ska du se.

Såna vågar sänder svaga ofarliga stömimpulser genom kroppen och ner till vågen igen. Eftersom att fett leder ström olika från resten av kroppen mäter vågen hastigheten och kommer därför fram till en procent som är mer eller mindre rätt. Now you know. :)

Jag hor i Vasastan! Var bor du?

Buzan sa...

Kungsholmen då.. nära kungsbron. Fan vi måste ses!!! Mejla mig!!

Anonym sa...

Fyy, så vidrigt med ringarna! Var det någon i personalen som ålade på golvet fram till väskan?

Singoalla var i alla fall en supercool benämning på tre singeltjejer, en riktigt klassisk ordkrumbukt!

Ps. Jag har också köpt en våg bara för att den var snygg en gång. En i plexiglas. (Den är nästan osynlig så man stuper i den hela tiden)