söndag 20 april 2008

Onödigt vetande

• jag är utbildad massös och dataingejör
• jag stått i mål i fotboll, handboll och ishockey
• jag spelat final i DM i handboll
• jag är en lipsill då det kommer till kärleksfilmer
• jag intervjuat Lasse Lindh, Marcus Öhrn, Captain Murphy, The Doits, Pernilla Andersson, Miss Li, Lasse Berghagen, Hjalle & Heavy, Ane Brun, Martin Svensson, Babian, Niels Jensen, Malin Vulcano, Sofia Talvik, Emma Varg, Pär Eriksson, Lucky Lucky Pogeons, Fimbultyr, Evangelion och Tom Levin (för att näman några) i radio
• Är ingen nattmänniska.... ingen morgonmänniska heller för den delen....
• jag har ett hjärtformat födelsemärke
• biter/suger mig i underläppen när jag funderar (höger sida)
• jag ÄR busig och säger alltid vad jag tycker
• jag ogillar oärliga, avundsjuka och svartsjuka människor
• jag gillar inte att städa, diska och tvätta
• jag ÄLSKAR tv-spel och är en stolt ägare till ett 8-bitars NINTENDO, ett 16N och ett 64N och en PSX, en PS2:a och en gameCube
• jag är rökfri
• jag går hellre på puben än discot
• jag är född i FISKENS-tecken, vilket innebär att jag är en dagdrömmare, en tokromantiker, känslig och konstnärlig.



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

9 kommentarer:

Anonym sa...

Sedär!
Jag är imponerad!!!!! Vilken meritlista.

Schysst å slänga upp den där i fejan på din nästa dejt - han faller som en fura på CV:n!

SKONILSSON GRUPPE sa...

Du saknar en Wii. Du vet inte om det än men så är det.

Buzan sa...

SN: Jag behöver ingen WII säger min son för det SER UT som om jag har det, när jag spelar.. ändå.. lixom.. typ..om du fattar va jag menar ??

Anonym sa...

Jag älskar också tv-spel! Men kan inte spela så mycket, jag har mustumme.

Pangbruden sa...

Jag har också stått i handbollsmål:-)

SKONILSSON GRUPPE sa...

Jo, klart. Men snart kommer SN stå på en WiiFit och nicka bollar, då sitter du och "ser ut som om du har en Wii". Du fattar vá? Du saknar en Wii.

Anonym sa...

Nu blev jag jättenyfiken på ditt födelsemärke! Lägg upp kort vettja!

MonasUniversum sa...

Och jag har haft herr Öhrn anställd...=)

Buzan sa...

Mona så vadå? Berätta nu.. tycker du han är en läckerbit? Eller kanske är det dottern som tycker det och då skulle hon hjälpa till hemma??