lördag 19 april 2008

idag gör vi olika tester




You Are 60% Weird



You're so weird, you think you're *totally* normal. Right?

But you wig out even the biggest of circus freaks!




Ojdå? Vad hände här då?? Jag kanske ska sluta göra tester ..detta bara bevisar saker jag inte vill ha svar på....


-------------------




You Are % Lady



You're part lady, part modern woman.

Etiquette is important to you, but you brush aside rules that are outdated or silly.




Och här fick jag inte ens en procentsats.. bara procent.. vad innebär det???
-------------------






You Are 40% Evil



A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.

In some ways, you are the most dangerous kind of evil.




Ja, inget nytt under solen.. jag vet att jag är en BITCH och alla som följt min blogg har ju även sett bildbevis.....
-------------------






Vill du veta hur oklipsk du är??
Besök då genast: Denna sida


Nu är det ju så att jag inte alls kan hålla med om de där kategorierna..

• Skulle jag saknas HUMOR?? Va?? Det var det .. eller vänta nu.. är det ett skämt?!!?!
• Skulle jag ha en tendens att bli våldsam, heroisk, nästan sakna moral och inte alls vara observant? Nog för att jag slår till folk lite väl hårt i bland då jag ska skoja... Feg, vill jag verkligen inte kalla mig, men inte fan springer jag in en kniv eller blir skjuten om jag kan undvika det... Moraltant är jag inte.. men ändå!!! Observant - är jag som fan... Tycker jag..
• Tydligen har jag dessutom dåligt SJÄLVFÖRTROENDE?? Nja, där har de kanske en poäng..men vafan kan man ha annat om man är en knubbgullig singel?????




*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilka härliga tester!!

Anonym sa...

roligt ska testa i morgon ;)
nu har jag röstat ,) Monica

Buzan sa...

Camilla: hej och välkommen hit! :)

Anonym sa...

Det där är asskumma tester ju..

Jag testade hur konstig jag var och svarade helt sant faktiskt... något jag aldrig annar gör... Jag fick.


"You're more than quirky, you're downright strange.
But you're also strangely compelling, like a cult leader."

90% tydligen...


Jag? Jag är ju övernormal.. hur fan kan det vara konstigt att inte lämna dricks till en elak kypare...

Fan, det här testet måste vara riggat ;D

Anonym sa...

sv: jajemen alltid lika härligt att shoppa loss ;)

Vad tycker du, bör dödstraff införas i Sverige?

Anonym sa...

Hej tjejen. Lycka till på nya jobbet i morgon! Kram

Anonym sa...

Hohoho!! Du är mycket flängare än vad JAG är!!! Jag är bara halvknäpp! =o)))