onsdag 9 april 2008

Det går fan troll

Det är tydligen inte meningen att jag ska få nån p-spruta.

Jo, det är sant. Nån där uppe måste ha fått för sig att jag ska vara utan.
Vad händer; 1. Fick vänta 3 veckor för att komma till den där sabla MVC/BVC. Kommer till bokad tid och de ser ut som frågetecken? Va? Skulle du inte BARA ta spruta. Vi har inte tid att skriva ut recept! Men skit ner er. Skulle få en ny tid - OM TRE VECKOR!!!!

No fucking way!

Igår ringde jag upp min VC i Blackan och VIPS hade jag en tid hos läkaren, dock skulle jag få komma tillbaka dagen efter för den där sprutan då. Bestämde mig för att ta bilen dit.. men det skulle jag inte ha gjort.. någonstans på vägen.. jaja.. kontentan är att jag kommer en 15 minuter för sent... Så det blev inget recept i går heller.
Fick ny tid i dag kl 10. Först vägrade boka om "spruttiden" kl 9.00.

Men när jag förklarade att trots Murphy's och Einsteins alla lagar så kan jag inte ta sprutan kl 9 om jag inte får den på recept förens kl 10. Aja, då gick det upp en Liljeholmen även för systern bakom disken.

Så nu ska jag träffa doktor kl 10, springa hämta ut recept och få spruta kl 11. Det ska väl vara själv fan om jag inte ska lyckats i dag, tredje gången gillt?!?!!

Annars får jag kanske testa FOGSKUM!?



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fogskum verkar bra.. Ha hahah :-)

Kram

Anonym sa...

Hahahaha FOGSKUM!!!!

Fantastisk ide. Vi garanterar dig säker prevention i ELVA ÅR!!!

Anonym sa...

Johodu. Jag kan mycket VÄL förstå att det går troll i akterkastellet ditt. Gör det ju med ALLT som befunnit sej inne på mitt dass! *s*

Å du.. GISSA vem du kan titulera BILÄGARINNA imorron då?! Apostlahästar i all ära.. men GISSA hur skönt det ska bli att få susa fram meddelst andra hästkrafter framöver istället. Jodu. Så snart är jag en motordriven kvastskata igen.. istället för.. promenadkäpp? Wohoo!! =o)))

Anonym sa...

"No fucking way!"
Hahaha!

MonasUniversum sa...

...om inte annat så är fogskum roligare...

Buzan sa...

roligare än att ha LÖV.. skulle inte tro det va?? ;)

Malin sa...

fogskum? Annars har jag lite cement över...